de ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Altex.

Later edit: S-a rezolvat. M-a sunat cineva din partea Altex, magazinul isi cere scuze, nu e ok ca am fost privata de bunul cumparat timp de doua luni de zile, spera ca imi voi recapata increderea in ei, s.a.m.d. Pe scurt, am primit banii inapoi. Si desi acest lucru ma bucura foarte tare, nu pot sa nu ma gandesc la o treaba: este evident ca nu am primit banii inapoi pentru ca asa era normal, nu i-am primit in calitate de client al magazinului, ci in calitate de bloggerita care a facut azi panarama in social media. Daca nu aveam blog, daca eram pur si simplu un client nemultumit, primeam nimic. Multumesc tare tuturor celor care au dat share, nu doar pentru ca m-au ajutat (cu puterea combinata a bloggerilor, care, iata, nu-i deloc de neglijat) sa-mi recuperez banii, ci si pentru ca asa, din share in share, mai invata si alde Altex ce inseamna un client nefericit si de ce adevarata misiune, aceea pe care Altex si-o trece cu mandrie pe pagina sa de Facebook, chiar ar trebui sa fie aceea de a deveni “prima alegere a consumatorului”. Ei bine, Altex, pentru asta trebuie, intre altele, sa nu mai fiti “carpa-n fund” (Cabral dixit).  

Poate vreti sa stiti cum a reactionat domnul director cand s-a vazut coercitat sa dea banu-napoi. Nicicum, acesta e raspunsul. Nu si-a cerut scuze, nu-i nimic, au facut-o in numele lui oameni de marketing de la cele doua companii implicate in tarashenie. Carora le multumesc, dar le multumesc cu rezerva de mai sus, mi-as fi dorit ca aceste scuze sa fi venit si daca nu faceam tambalau. De fapt, mi-as fi dorit sa mi se respecte optiunea de a primi banii inapoi. Acest lucru ar fi facut sa-mi retin din start un graunte de incredere in ambele branduri, after all, se mai intampla, dar, nu-i asa, oamenii au fost corecti si eu, ca si client, am fost respectata.

Mergem mai departe. Intrebarea e… ce laptop imi iau eu acum si de unde. Poate aflu de la Simona Tache, care a lansat intrebarea inaintea mea, anticipand ca Altex si HP isi vor da mana sa faca the honorable thing;)

Cand ai un blog de-asta culinar, tentatia de a-l “intina” ocazional cu topicuri unrelated este… well… acolo, prezenta, lurking. Cel mai adesea, trag aer in piept si-mi vad de cratita, ma gandesc ca, pana la urma, nimeni nu intra aici ca sa-si ia  referinte despre altceva decat despre mancare. In mai bine de doi ani de cand exista blogul, nu l-am folosit nicicum ca platforma pentru vreo mare, majora, nemultumire. Era curat ca paharul, lucios-lustruit ca pantoful… pana azi. Azi sunt atat de furioasa cum numai ieri am mai fost si daca nu refulez aici, in intimitatea blogului meu “calcat” de niste zeci de mii de oameni, atunci unde, va intreb. Sigur ca de ieri pana azi mi-am imaginat in fel si chip postul asta, de-o maniera plastica, razboinica, amuzanta pana la lacrimi si trista tot la fel, mi l-am scris in cap de zece ori, plin de naduf si suculent ca o fleica la gratar. As vrea sa dau dovada de maturitate (:p) si sa va prezint fara floricele situatia, dar deh, talentul literar si artistic nu ma lasa. Haideti sa vedeti ce-am patit.

Pe 4 iunie mi-am cumparat de la magazinul HP din Plaza un laptop. Si anume asta:

http://www.altex.ro/produse-it/laptop-1/mini-laptop-hp-pavilion-dm1-3110en-amd-dual-core-1-6ghz-11-6-3gb-320gb-amd-radeon-hd-6310m-windows-7-hp-argintiu.html.

Am ajuns cu el acasa, l-am dezbracat de cartoane si numaidecat l-am pornit. Cand, ce sa vezi, laptopul meu NOU era de asemenea STRICAT. Ei nu-i nimic, mi-am zis eu. Ma intorc frumusel cu el la magazin si-l returnez, nu, nu vreau sa mi-l schimbe cu altul, chiar nu mai am incredere in aceasta marca. Bun. Ma duc cu stricaciunea inapoi, deosebit de increzatoare in sansele mele de a-mi recupera banii. After all, nu trecusera nici macar alea 30 de zile in care (credeam eu) este ok sa returnezi orice produs in ambalajul original, for whatever reason. Ei, si acum intra in scena domnul Romeo S., DIRECTOR de magazin. Care, pe langa aerul avizat si superior care m-a iritat teribil de la prima noastra intalnire, mai doarme si cu legea sub cap seara. Dumnealui imi explica cum ca ea, legea, il indreptateste sa ma trimita cu calculatorul NOU, dar STRICAT, in service. Unde sa mi se repare calculatorul NOU, dar STRICAT. Si sa mi se dea inapoi de NOU. Bun. Plec, cu coada intre picioare.

Urmeaza niste bune saptamani in care Mishu se pune cu serviciul pe service-ul HP Romania. Ii suna zilnic sa se roage de ei sa-l ia pe stricat. Domnii de la service fac pase pase cu pisica moarta inapoi in sacosa clientului: “Ati incercat sa ii faceti restart de bios? Vedeti ca daca este o problema de software, platiti reparatia din buzunar, garantia nu o acopera”, ne ameninta dumnealor. In final, dupa nushcate insistente, sunt de acord sa primeasca bulitul. Maniera de “transmitere” catre service este si ea subiect de negociere. “Veniti dumneavoastra, prostilor care sunteti, care ati cumparat cu 2000 de lei un calculator gata stricat, deci, cum spuneam, veniti de-l aduceti in Colentina, pe strada Masina de paine.” In urma protestelor, trimit dansii un curier sa ridice paguba.

Il tin in service o luna. Mishu ii suna din doua in doua zile sa-i intrebe ce face mortaciunea. Aflam ca displayul e bulit, ca a fost comandata piesa cu pricina. Peste inca niste vreme, tot la insistentele noastre, ca nu va ganditi ca ne suna reparatorii, aflam ca piesa a venit. Dar, surpriza! Piesa e stricata. Se comanda din nou. Vine din nou. SOC: tot stricata. In final, in fata acestor dovezi evidente ca modelul HP Pavilion dm1-3110en e un rateu, domnii de la service cedeaza si ne dau negatie, cu recomandarea de a ne fi inlocuit calculatorul NOU, dar STRICAT, cu unul NOU, dar functional.

Excelent!, zic, lasa ca dealuim la fata locului cu magazinul, le explicam omeneste ca dupa aceasta aventura, nici intr-un caz nu ne dorim asta, banii inapoi si plecam quietly, uitam si de umilinta, si de cele doua luni in care puteam sa am calculator, dar n-am avut. Hai ca tre’ sa inteleaga.

Ieri seara revin in magazinul HP de la Plaza (care btw tine de Altex, am uitat sa va zic), cu cutia cu stricatul in brate. Ne intampina superior-avizat acelasi director de magazin. Care cerceteaza actele si ne anunta ca ne va schimba laptopul HP Pavilion dm1-3110en cu un alt laptop HP Pavilion dm1-3110en. “Nu vreau”, zic eu, “Dati-mi dvs. frumos banii mei inapoi” (ca deja ochisem un Dell numa’ bun la emag, pe care intentionam sa mi-l cumpar ca sa-mi sterg din amintire aceste luni triste). Ei, si de-aici incepe circul. Pe care nu mi-l mai amintesc foarte fidel, deoarece dupa primele replici schimbate cu domnul Romeo, imi pulsau tamplele cu puterea clientului batjocorit pe banii lui.

Ideea e asa: Altex este genul de magazin care respecta legea. Legea zice ca magazinul nu e obligat sa-mi dea banii inapoi daca imi pot oferi un alt produs la schimb. Dumnealor asa tare iubesc aceasta lege, incat, in detrimentul brandului de magazin, al brandului HP pe care il reprezinta comercial si al tranzactiilor viitoare catre niste potentiali clienti, prefera sa tina cu dintii de o vanzare de 2000 de lei decat sa faca ceea ce e cinstit, anume sa recunoasca porcaria, sa-si ia inapoi stricatul, eventual sa le retraga si pe celelalte HP Pavilion dm1-3110en din magazin, ca sa nu se mai tzepuiasca si altii. Da, nenica, Altex e genul de magazin cu viziune, care prefera sa vanda un laptop stricat de 2000 de lei decat sa-si multumeasca un client. Ia banu’ si fugi este sloganul lor. Mi s-a spus textual “Nu sunteti singurul client”. Clar ca nu sunt. Si pun pariu ca nu-s nici macar singurul client care a fost mishelit de Altex. Care a fost tratat de personalul magazinului cu profesional sictir si zero solicitudine. Ah, cel mai tare m-am enervat cand domnul director mi-a zis ca daca se mai strica o data laptopul, dumnealui personal imi da banii inapoi, ni tu service, nimic. Am innebunit pe loc! Deci asta era, un calculator tre sa ti se strice de doua ori, nu o data, ca sa poti primi inapoi banii tai…

Bai, rusine sa va fie. Rusine mare. Jur cu mana pe google search dupa “HP Pavilion dm1-3110en”, “HP Romania”, “laptop HP”, Altex, Media Galaxy, si alte cautari care vor duce cumparatorul interesat pe acest site, ca n-am sa mai cumpar de la voi nici macar un bec, o baterie, un cablu de doi lei. N-am sa mai am niciodata un calculator HP, sunt pe cale sa-mi arunc la gunoi si imprimanta HP si s-o schimb cu alta. Si stiti de ce? Nu pentru ca am luat-o razna pentru o paguba de 2000 de lei, ci pentru ca pot, pentru ca meritati. Pentru ca pe o piata unde exista ditamai oferta si concurenta, meritati sa afle toata lumea cum va purtati voi cu clientii vostri, chiar daca, dupa cum mi-ati explicat mie, mai aveti si alti clienti.

Ce va sfatuiesc pe voi, eventualii clienti-care-nu-sunteti-singurii-clienti: cumparati-va electronice scumpe din online. Legea va protejeaza in acest caz si puteti returna oricand produsul in 30 de zile, fara alte explicatii. Nu va cumparati HP Pavilion dm1-3110en. Un laptop care pleaca din magazin cu defect de fabricatie si se intoarce in magazin tot la fel pentru ca piesa bulita a fost comandata de doua ori si a venit tot asa, bulita, e clar ca e un model cu probleme. Trebuie sa mai stiti ca Altex sau HP sau cine ofera garantia, o ofera doar 1 an pentru acest model, in conditiile in care, in mod normal, garantia la un laptop este de trei ani. Nu va mai zic sa nu intrati in Altex decat daca sunteti pregatiti sa fiti calcati in picioare, pentru ca traim cu totii in Romania, tara unde, finalmente, orice ai face esti si *&^&^, si cu banii luati:(.

tags: , , , , , 139 comments »

139 Responses to “de ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Altex.”

  1. cookie

    CrisD, vorba lui Mishu acu niste zile – Hell has no fury like a woman scorned. In traducere libera – “A SE FERI DE MONSTRU’ LAUZ”:))

  2. cheia este sub pres — easy peasy

    […] este sub prestorrijasde ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Al…salata de avocado cu hering marinatboo’s chocolate cupcakesjoaca de-a vacantacum sa […]

  3. Cumparator

    Exagerati in multe aspecte.
    Eu am luat de la Emag acum vreo 3 ani jumate un Acer si cand am ajuns cu el acasa am gasit un pixel mort (i-am facut si proba in magazin dar pur si simplu nu l-am vazut acele cateva minute).
    Sa fim seriosi, nu esti tocmai o persoana normala daca stai 30-120 de minute sa probezi un laptop si lumea s-ar opri in loc daca ar face toti asa. Asta inseamna ca in cazul unei masini ar trebui sa plec cu ala de la showroom vreo saptamana ca sa fac test-drive. Sau da dorm o luna intr-o casa pe care vreau sa o cumpar.
    Cei de Emag au fost extrem de seriosi si am primit un laptop nou desi citisem si eu peste tot ca nu se inlocuieste niciodata produsul pentru un singur pixel.
    Am mai patit-o tot la Emag cu un sistem de boxe Logitech – s-a ars un satelit si mi-a am primit un sistem nou. In general am ghinion la electronice dar intotdeauna am rezolvat cu garantia fara tiganeala indiferent de firma. Si un circ din asta mediatic mi se pare totusi exagerat… dar da bine, acum toti bloggeri ajung vedete peste noapte pentru toate nimicurile.

  4. cookie

    @Cumparator: circul mediatic s-a facut singur, eu doar am pus patania pe blogul personal. nu stiu unde iti sunt interesele, dar cumva am senzatia ca nu esti de partea cumparatorilor.

  5. Cumparator

    Interesele mele sunt neutre. Nu tin partea magazinelor dar nu mi se pare normal nici ca acestea sa fie sclavii clientilor extrem de pretentiosi si care cauta nod in papura.
    Si acei angajati fara chef de prin magazine au minimul pe economie. Voi ati fi plini de entuziasm daca la final de luna abia acoperi intretinerea si mancarea?
    Circul normal ca s-a facut singur dupa ce folosesti un titlu de parca Altex si HP ti-au furat familia. Situatia era f simpla: produs stricat, citit conditii legale si din garantie, predat prin curier catre service, la punctul de preluare in service sau direct in service (nicaieri in lumea asta nu se preia produsul stricat direct in magazin pentru ca trebuie facuta o evaluare specializata etc si au fost f draguti ca au venit ei sa il preia).
    Altex a respectat legea, nu le poti imputa lor ca nu au vrut sa iti dea banii inapoi ca nu au viziuni si nu mai stiu eu ce baliverne din astea. Legea e lege si nu poti sa te superi pe cineva ca o respecta.
    Eu stiu ca in toate contractele de garantie sunt prevazute niste termene, de obicei in jurul a 15 zile, in care trebuie sa rezolve situatia (ar fi interesant sa postezi un scan al garantiei). De asemenea garantia se prelungeste cu perioada petrecuta in service tocmai pt ca nu ai putut utiliza produsul. Aici puteai depune o reclamatie care se rezolva frumos pe cale legala, pentru ca nu au respectat termenul.
    Cat despre garantie, marea majoritate a laptop-urilor vin cu 1 an garantie si cu posibilitatea de extindere la 3 ani.
    Daca vrei sa te descarci pe “cineva”, daca vrei sa terfelesti pe “cineva” in noroi, atunci ai gresit tinta. Leaga-te de legile acestei tari facute pe WC si abia atunci cand legile iti vor da dreptate poti judeca magazinele care nu o aplica.

    Ia lucrurile altfel: cauta situatii asemanatoare si o sa gasesti zeci, chiar si mult mai grave, pentru fiecare magazin normal sau online din tara asta, pentru fiecare brand, de la Acer la Sony sau Apple. Ce faci? O sa iti arunci toate produsele din casa si nu o sa mai cumperi nimic in veci?

  6. un_strain

    “Cumparatorul” este domnul director ( nu merita litere mari) si tine cu ursu`, parerea mea!
    The best choice – MacBook Air – one apple a day keeps windows away!

  7. Cumparator

    Am fost subiectiv in cele spuse? Corectati-ma fara nicio suparare dar nu aruncati acuzatii fara argumente. Insusi domeniul in care activez se bazeaza pe obiectivitate si am incercat sa tratez acest subiect la fel.

    The best choice – MacBook Air: total de acord, mi-as lua chiar maine pentru ca si laptop-ul meu a murit de vreo 2 luni. Din pacate sunt prea scumpe, minim duble la pret fata de un brand normal, pentru aceleasi specificatii si prefer ca in 6-7 ani sa zicem sa folosesc 2 laptop-uri care vor fi mereu in pas cu tehnologia decat unul singur care devine depasit la jumatatea perioadei.

  8. ani

    Draga Cookie, am patit ceva similar. Am cumparat de la Flanco o camera careia in garantie, dupa cateva saptamani (!) i s-a stricat ceva. Cand m-am dus la magazin cu ea….am fost intampinata tot de un director de magazin care cred ca se credea patron de magazin, nu doar un om responsabil cu bunul mers acolo. Nu mai povestesc cu cata nesimtire si cu cata aroganta am fost tratata, de parca venisem la cersit…Dupa reclamatii la relatii clienti, protectia consumatorului…m-am declarat invinsa si am mers eu cu camera si mi-am reparat-o la service…

  9. vacanta noastra bulgareasca (1) — easy peasy

    […] noastra bulgareasca (1)cheia este sub prestorrijasde ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Al…salata de avocado cu hering marinatboo’s chocolate cupcakesjoaca de-a vacantacum sa […]

  10. Roxana Costea

    jur cu mâna pe blog că nu voi mai cumpăra nici eu EVER de la Altex. Aşa, empatic.

  11. Mihaela Popescu

    @Roxana Costea oare doar “empatic” sau primim banuti de la competitie? Pe blogul tau exista reclama de la Emag!!!!

    Sa inteleg ca toata povestea a fost fictiune?

    Mihaela

  12. altex

    la magazin au procedat corect. produsul defect cu negatie de la service se inlocuieste cu altul de acelasi tip. asa scrie si in lege.ce opc,aveti impresia ca cineva tremura cand aude de opc ? opc-ul respecta legea nu face ce vrea fiecare client figurant si cu pretentii in cap. banii inapoi se dau doar daca nu mai exista alta solutie. voi credeti ca in magazinele astea face fiecare ce vrea, numai sa fie clientul multumit? dragilor,exista legi si regulamente. ce credeai, ca o sa dea banii inapoi imediat ca asa vrei tu? e incredibil cum ganditi. bai desteptilor ,de ce nu va luati de HP ca fac laptopuri de aiurea? altexul a construit laptopul cu pricina? Seful ala de magazin nu a facut decat sa respecte o procedura si bine a facut ca altfel o incurca el.

  13. Mihai

    Mi se pare trist ca magazinele de IT – calculatoare au disparut de pe piata si au ramas doar cele on-line… Imi aduc aminte cu nostalgie cand te duceai la magazine specializate pe comercializarea de produse IT si puteai sa le pipai, sa le mirosi, sa le intorci pe toate partile inainte de a le cumpara… Acum cumperi de la Altex, Media Galaxy sau altii de genul… Astia le vand ca pe sacii de cartofi… nu conteaza ca e laptop de 5000 de lei sau hota pentru aragaz de 300 de lei… le vand si atat… nu au idee ce vand si sunt praf… Atitudinea e de 2 lei… singura varianta a ramas on-line si punct! Am cumparat multe produse on-line… cu strangere de inima… chiar si laptopul de la care scriu acum – un Dell Vostro – o fima de apartament – dar foarte ok – nu-i spun numele sa nu fac reclama – livrat in aceeasi zi in care l-am comandat si foarte amabili si ok… asa ca sa-i lasam pe Altex & co sa vanda saci de cartofi…

  14. Mihai

    Si scuze pentru ca postez din nou… Sunt foarte mandru de laptopul meu Dell care e o bijuterie 😉 Sunt inginer IT si am testat si avut multe brand-uri pe mana … cred ca Dell e solutia… peste Lenovo (ex-IBM) care sunt din ce in ce mai proaste, HP= calitate indoielnica si probleme fizice …, doar Alienware (divizie Dell mai nou) e peste Dell dar costa cat o masina… :))

  15. Vali

    HP de rahat am avut un asus si lam vandut si am luat HP ca e firma buna mare greseala am facut HPcompaq 620 lam luat gata stricat am mers sa mil schimbe si cei dela magazin mau trimis la servisul lor am refuzat categoric miau dat un alt HP dar nu merge wirelessu pe el HPde rahat il arunc dracu la gunoi nu recomand nici la dusmani

  16. cccris

    si eu tot cu altex-ul am probleme. am cumparat de la ei un cuptor acum 3 saptamani, acum o saptamana am schimbat mobila in bucatarie si l-am desfacut din ambalaj. Ce sa vezi? inauntru avea niste umflaturi ciudate si nu intrau tavile decit super fortate. am sunat la altex si au zis ca din moment ce au trecut cele 10 minunate zile de la cumparare sa sun la service. La service mai mai sa ma creada nenea ala batuta in cap ca nu stiu sa bag niste tavi in cuptor :)) A venit a doua zi sa vada cu ochii lui minunea. Noteaza el in fisa de service ca prezinta umflaturi interioare, in paranteza scrie lovituri, dar cuptorul era intact in exterior, deci cum sa aibe umflaturi de la lovituri, poate face si el cucui ca oamenii :)) A zis ca el trimite raportul la Whirlpool care o sa decida ce se va face mai departe. Urmatoarea zi ma suna si-mi zice ca minunatul whirlpool romanesc a decis ca omul de la service sa ii dea doua coicane cuptorului meu ca sa-l indrepte. Amuzant, nu? Cuptor nou, NEFOLOSIT. I-am zis ca asa ceva este imposibil, el s-a oferit sa mai vb o data cu firma. Aleluia, au decis sa imi dea raport de service in care scrie ca produsul trebuie inlocuit. Am trimis mail la altex cu decizia acum 2 zile, ieri am sunat sa imi dea totusi un raspuns si cica azi o sa-mi aduca unul nou. Nu il las pe aducator sa plece pina nu il verific peste tot. Sper sa fie bun asta ca am stat deja o saptamana fara cuptor si sint in depresie. Deci: fara altex pe viitor.

  17. cccris

    P.S.: eu am cumparat cuptorul cu 1200 si ceva lei in decembrie. Acum e la promotie: la 1300 si ceva, de la 1500 si ceva. Sa mori de ras nu alta!

  18. @ cumparator

    Da, ai fost subiectiv pentru ca nu ai tinut cont de conditiile in care acestui cumparator nu i s-au respectat drepturile! Nu poti priva omul de bunul pe care l-a cumparat, atata timp si mai ales sa profiti de el astfel incat sa-i imputi sa faca el treaba pt tine: du-te vino cu carat laptop etc.
    Eu am avut probleme cu Flanco, Altex si Domo din cauza ca au uitat de drepturile clientului. Am facut reclamatie mai sus si si-au adus aminte de ele! BRUSC!

    ps: macbook air este scump, dar nu este depasit la jumatatea perioadei daca este intretinut bine. am macbook air si merge mai bine decat multe alte sony sau hp sau dell care abia au aparut pe piata.
    si inca ceva: daca ar fi s-o luam pe aia dreapta: anume, sa-ti cumperi un laptop cu windows cu licenta, sa-ti cumperi toate programele pe care le folosesti si nu sa downloadezi doar de pe net, tot la pretul ala ajungi.

    in fine, ideea este ca uneori, daca nu-ti respecti clientii, nu doar ca ajungi sa platesti pagube, dar ajungi sa ramai si fara profit! deci da, clientii sunt importanti!
    unii isi cumpara lucrurile cu bani munciti din greu, deci mi se pare normal sa faca fite cand un produs scump (nu un iaurt sau un calculator de buzunar) este defect!
    pace tie

  19. sandra

    buna.te inteleg perfect.am cumparat de paste un laptop asus din faimoasele magazine altex si surpriza si la mine: laptop nou noul si imi apareau blue-screenuri tot timpul si se restarta. am zis ca e de la windows. am instalat altul.si altul si inca unul.evident aceeasi treaba. am mers la magazin cu laptopul pe care nu l-am folosit nici macar o zi pentru ca este sub orice critica. am stat 10 zile. si mi-l aduc inapoi cu o hartie facuta parca in word cu toate testele bune si un alt windows instalat de catre ei. mi-au si batut obrazul angajatii magazinului cum ca de aia ar fi fost problema, ca eu instalasem windowsuri nelicentiate. am plecat capul si am zis ok. il iau acasa si surpriza iar cum incp sa il folosesc: blue screen! m-am dus iar la ei. mi l-au tinut alte 2 saptamani in service ca azi sa ma sune un angajat al magazinului cu pricina cum ca laptopul meu s-a intors de la garantie ….la fel. si ca vezi doamne nu e vina lor, e vina servicelui. si au trecut 2 luni de cand il am si il tot plimb pe la service ca sa nu ii faca nimic. deci concluzia: NU CUMPARATI NIMIC DE LA ALTEX PT CA ISI BAT JOC DE VOI. imi pare foarte rau sa ajung sa postez astfel de mesaje pe internet dar sincer ce mai e de facut eventual sa arunc garantia lor la gunoi si sa mi-l repar singura la un service unde lucreaza oameni cu experienta in domeniu si nu niste prosti.

  20. cookie

    Wow, Sandra, se pare ca, desi a trecut un an, nimic nu s-a schimbat:(

  21. cumparatorul pacalit de altex

    Eu am fost escrocat de Altex cu un banal cantar electronic de 80 de lei. Acum nu ma deranjeaza suma cat tupeul homunculului de director de la altex unirii care mai avea putin si ma batea daca nu eram pe faza. ma ameninta ca daca mai cer banii inapoi cheama securitatea, lucru pe care bineinteles ca abia il asteptam dar care din fericire sau din pacate nu s-a intamplat. Eu cred ca treebuie sa facem ceva in acest sens pentru ca firmele de genul altex si compania sa nu mai vanda nici napolitane. Statul roman prin institutiile sale nu face nimic. am trimis sesizari peste sesizari dar am ramas cu teapa.

  22. sandra

    sincera sa fiu eu sunt de acord.eu tot asa am cerut banii inapoi si mi s-a spus ca pana nu primeste magazinul acordul de la service acest lucru nu se va intampla.deci una peste alta, sa ma tot plimb pe la service ca nu ma aleg cu nimic.oricum o sa fac si o vizita service-ului in cauza, din pacate in ultima perioada nu am avut deloc timp, insa am strans vreo 20 de erori ca denumire si nenumarate poze la faimoasele mele bluescreenuri. sa vedem ce ma mai prostesc atunci in fata si ce mi-o mai zice mie ametita care era pusa pentru relatiile cu clientii care-mi tot insinua ca sunt eu nebuna si n-am ce face decat sa trimit laptop bun la reparat.asa ceva sincer nu se poate insa cred ca cel mai bine este sa iau un extraveral si sa ma indrept cu laptopul intr-o mana si garantia in alta, catre un service calumea si un cos cat mai incapator de gunoi.

  23. theo

    ce e cu voi?nu e vina HP-ului ci a celor de la Altex pt ca sunt niste incopetenti.

  24. dani

    sa nu cumparati nimic din magazine gen domo,altex,flanco.Am lucrat la Domo si dupa 2 luni m-am lasat,pur si simplu isi bat joc de clienti si produse,dupa ce pleca fiecare client il injurau si il faceau in tot felul,produsele erau aruncate de la unul la altul in magazie,lovite cu pumnii ,cu picioarele,unele zgariate si multe alte lucruri care pe mine m-au facut sa imi dau demisia si sa nu mia cumpar niciodata de la un magazin de genul asta.As propune ca oricine mai cumpara si are blog si pateste ca tine sa fie ajutat de toti ceilalti bloggeri si sa ii fie raspandita patania.

  25. valentin

    La Emag e ok returnatul.Luasem pentru cineva un pickup .Dar cu discurile vechi n-am putut asculta niciunul.L-am returnat pe motivul ca nu ma pot bucura de aparat pentru ca este prea sensibil,si nu pot rula discurile vechi.Am facut formularul de returnare online ,a doua zi dimineataza m-am prezentat la Emag iasi si am primit banii imediat ce s-a constat ca nu este cu defecte fizice(crapaturi,zgarieturi).
    Mentionez ca nici macar nu l-au bagat la curent sa verifice partea electronica.
    Emag e super ok pana acum.

  26. Alin

    Nu mai cumparati de la Altex…sunt niste tarani. LE DORESC SA DEA FALIMENT

  27. lau

    Daca ai facut scandal si n-ai vb frumos normal ca nu ti l-a schimbat. Clientii in ziua de azi cred ca angajatii magazinelor le stau la picioare facandu-le pantofii cu crema, bunul simt e uitat de multe ori si de aici situatii umilitoare.
    Ti-as dori o zi ca lucrator intr-un magazin de retail si sa ai 10 ca tine care tipa…sa vezi cum iti schimbi viziunea despre ce ai zis. O sa zici : riscul meseriei….ei bine, acelasi raspuns il poti primi si tu cand ai o problema.
    Sa va vad cat suportati atatia nebuni la serviciu vostru cu atatea usurinta (fara referire la persoana ta) :P. Ce usor e sa dam din gura nu?
    Cat despre cei care au insultat altex-ul, domo, e-mag sau alt magazin de electronice si electrocasnice…frustrati majoritataea, iar vina le apartine celor care nu se documenteaza inainte ce vor si ce e bun. Mai ales cu atatea mijloace de informare din zilele noastre!
    O zi frumoasa!

  28. cookie

    lau, unde lucrezi?:)

  29. lau

    Nu are importanta dar vad cazuri de genul acesta saptamanal. Am o experienta mare trust me…
    Ideea e ca multi cred ca problema lor e cea mai grava si cea mai importanta si nu au rabdare deloc. Angajatii se lovesc de proceduri, clientii vor sa fie ca ei, tipete, opc, certuri…pentru ca nivelul de ecucatie este mic.
    Crede-ma ca sunt clienti pe care ii ajuti cu drag sa-si rezolve problema pentru ca stiu sa vb frumos.
    In plus nu e nimeni platit atat de bn sa suporte toti nebunii (inca o data nu fac referire la tine)..in general 😛
    Cat despre laptopul tau defect e normal sa fie trimis in service. Trebuia sa ceri proba cand l-ai luat. Daca merge la proba iar acasa nu, nu e nimeni obligat sa ti-l schimbe fara ca serviceul sa constate defectiunea. Ai idee cati varsa cafeaua pe el, il sterg bine si zic ca s-a oprit din senin si sa le repare sau schimbe laptopul ca ei au dat o gramada de bani pe el si nu mai merge….
    Stiu exemplu clar in care o pers a luat un tv seara si dim a venit cu el sa i se schimbe ca nu mai porneste, I s-a schimbat si la service s-au gasit urme de apa in el. Ti se pare normal ca angajatul sa plateasca reparatia apoi, doar pentru ca a trebuit sa ii faca pe plac clientului si sa nu il trimita in service? Mie nu…
    Oricum sunt multe lucruri la mijloc, insa pana nu lucrezi in domeniu nu ai sa le intelegi niciodata. Privesti problemele doar de o parte a zidului in momentul acesta.
    Eu iti doresc succes si sa nu mai ai probleme de genul acesta pe viitor!

  30. liviu draganescu

    Eu am cumparat de la Mediagalaxy Bucuresti Mall Vitan un tv Sony 46 hx 751 achitand 5 300 ron si am aflat ca desi eu l am cumparat de nou in noiembrie, tv ul fusese inregistrat la Sony Romania din septembrie, desi am mail ul de la Sony Romania, nu vor sa mi inlocuiasca produsul desi m au asigurat ca nu a fost resigilat si nici nu l am luat cu disscount.

  31. Mihai

    lau sau Iau, se vede ca n-ai citit postul, ai citit comentariile si ai sarit la concluzii (sau la gat). Daca citeai, vedeai ca laptopul a stat in service mult peste termenul legal.

  32. nimimihaela

    Eu m-am trezit de la Flanco cu o tableta SH . Noroc ca cel care a dat-o inapoi nu a sters fisierele cu fotografii si am avut dovada data pozelor, cand le-am dus-o inapoi. Nu au spus nimic ( probabil stiau foarte bine ) si mi-au inlocuit-o .

  33. Alex

    Sunt de parere cu tine ,Altex varza,cat despre departamentul realatii cu clientii la fel.Am achizitionat un telefon de la ei acum cateva zile .Ok toate bune si frumoase…vine curierul cand sa imi livreze coletul ,surpriza 2 telefoane.Sun la el sa le zic ca este o neintelegere ,credeti ca ma ascultat cineva?nu,din pacate acea doamna “draguta” a ridicat si vocea la mine de parca eram eu de vina de aceasta problema.Sun la ei neincetat deoarece pe langa faptul ca mi-au trimis 2 telefoane ,mi le-au pus in acelasi colet fara posibilitatea sa cumpar doar unul…A fost ultima cand voi mai comanda de la ei ,sunt foarte neseriosi si cu un comportament care lasa de dorit.Cei care doriti sa achizitionati ceva de la ei ,comandati de ex de la e-mag va spun din proprie experienta chiar daca la unele produse pretul este ceva mai ridicat dar aveti posibilitatea de a discuta frumos civilizat in caz de ceva,puteti returna fara probleme . Daca as face un clasamanet de la 1 la 10 intre altex si emag ,altexul nu s-ar afla nici macar sub -1.

  34. Silviu

    Nu exista o marca cu probleme mai multe decat HP……….Stim bine de problemele cipului video de la pavilioane unde lumea face reballing la placi..le baga la cuptor…numai sa mearga iar…in final oamenii au rezolvat problema…nu au mai cumparat HP ……este si un proces mare intre HP si nvidia pe tema asta.Imprimantele sunt bune…atat…trebuiau sa ramana numai la ele.Avem un service de calculatoare in Italia si vin multe calculatoare nefunctionale…majoritatea hp-uri {ele pornesc,se aprind ledurile dar nu dau imagine pe monitor,nici pe extern..placa video}

  35. Elena

    Am achizitionat in februarie 2015 o plita Whirpool din sticla pe gaz. Pe 26 iunie 2015 in timp ce functiona am auzit o bubuitura puternica. Am venit la bucatarie si surpriza: sticla sparta (ca parbrizul masinii). Am inceput sa sun la service, sa trimit mail la ei si la Altex. Plita era in garantie la producator 2 ani si pentru inca 2 mai platisem eu extragarantie. Dupa 4 zile vine un individ de la service. Face poze si imi spune: “va contactam noi”. Si la revedere. Stau, astept si iar incep sa sun. Imi spun cei de la service ca ei au facut tot ce trebuia facut si ca asteapta decizia de la Whirpool. Insist explicand ca e vorba de zona de gatit, ca am un copil mic pentru care trebuie sa gatesc. Degeaba. Incerc sa iau legatura cu sefii la de la Whirpool Romania. Aici alta dandana: au la contact 2 nr de tel si un mail. Fictive. Nimeni nu raspunde! Sute de telefoane. Cui?? Probabil am sunat la un tel dat pe silent. Trimit mail la Altex: “problema dvs va fi rezolvata in cel mai scurt timp” . Astept si gatesc la vecini sau cumpar mancare de la restaurant. Merg la OPC, fac sesizare. Iar astept si iar nu gatesc. Azi e 23 iulie. La prima ora merg la magazinul 1 Altex din Tg Jiu. Ma trimit la magazinul 2. Acolo seful lipseste. Astept mai mult de o ora. Plec asigurata ca ma vor suna. Si ma suna la 20 min sa imi spuna ca imi repara plita contra cost pentru ca explozia a fost atentie: “accident provocat”. Infuriata explodez eu. Seful de magazin imi tranteste cu telefonul in nas dupa ce retoric imi spune: “indrazniti sa ridicati tonul la mine sau mi se pare”???? Oameni buni, am auzit multe pana acum dar sa te joci cu gazul si sa-ti provoci singur un “accident” la o plita, sa iti risti propria viata si a copilului tau si sa-ti dai foc la casa mi se pare SINUCIDERE. Astia te acuza ca esti sinucigas pentru ca ei iti dau un produs PROST. Acum astept raspunsul de la OPC dupa care trebuie sa ma interesez ce tip de actiune se face in instanta pt speta asta. Daca stie cineva, va rog sa lasati un mesaj. Multumesc!

  36. Dobrea Andrei

    Hello,
    Aparent si eu am aceeasi problema. Telefon luat de la Mediagalaxy acum 8 luni, l-am trimis pe 01.09.2015 in garantie la ESD-Rom(care cu caldura nu il recomand). Telefonul a fost trimis pentru probleme de casca si microfon. Pe data de 14.09.2015 sun la ei sa vad ce se intampla cu telefonul, dupa ce in magazin asa am fost sfatuit sa fac-cei de la mediagalaxy habar nu aveau cum sa verifice in sistem daca e trimis sau reintors din service. Ii sun pe cei de la ESD si imi raspunde o doamna zicandu-mi ca telefonul a fost trimis pe 14.09.2015 la ora 9.35 catre Timisoara si ca urmeaza sa fiu sunat. I-am intrebat ce a avut telefonul ei zicandu-mi ca a fost resoftat. Desi am l-am resoftat la randul meu si tot nu mergea am zis sa ii cred pe cuvant. Se face 15,16 si astia nu ma sunau sa imi iau telefonul. Ma duc peste ei si cand colo telefonul nu era nici in magazin nici in service. Dupa lungi cautari imi trimite o doamne mesaj ca pot sa il ridic-eu plecasem din magazin la indemnul lor asigurandu-ma ca il voi ridica in aceeasi zi. Ridic telefon si cand colo ce vezi?! Nu mergea! Asa numita resoftare nu facuse practic nimic! Fac teste impreuna cu cei de la mediagalaxy, vad si ei ca nu merge si il trimitem din nou cu mentiunea ca vreau un produs nou sau banii inapoi pentru ca nu mi se pare corect ca pentru o problema de piese telefonul sa primeasca resoftare. Insist cu telefoane la service prin care incercam sa inteleg ce a patit defapt telefonul. Stimatele din service vazand ca stiu despre ce vorbesc, au inceput sa zica ca defapt telefonul a plecat din service ba pe 9 ba pe 10 ba pe 11-ziceau asta deoarece eu ma plangeam ca a fost depasita perioada de service, mai ales pentru o problema minora de resoftare. Trimit eu mail-uri peste mail-uri incercand sa rezolv pe cale amiabila, ajung sa discut si cu domnul Zoltan Ferentz director Mediagalaxy Timisoara si nimic, am ramas doar cu promisiunea ca vor obtine cererea de negatie, dupa ce pentru a doua oara mai exact pe 30.09.2015 telefonul s-a intors din nou stricat de data asta cu mentiunea ca defectul meu nu poate fi confirmat deci nu e reparat ai ca mi se sugereaza o contraexpertiza. Le pun pe mail articolele de lege pe care le incalca, le arat ca si noua ordonanta din 2015 “ma sprijina” le mai zic si ca ANPC-ul este sesizat si degeaba, raspunsul lor e “asa e procedura nu va putem da nici banii nici alt produs”. Produsul nefiind reparat, trimis de doua ori in service, in mintea mea da cu lipsa de conformitate. Ori daca garantia nu acopera stricaciunile, atunci cine? Am scris si pe site-urile de stiri online, am scris si producatorui direct Allview, pana acum nimic. Astept doar ca cei de la ANPC sa se duca peste ei. Ce ar mai trebuii sa fac pentru a fi si mai convingator?

  37. mihai

    Singurul lucru de facut este acesta, sa scriem patzaniile noastre, pentru ca altii sa nu aiba parte de nervi si timp pierdut. Si asa cum bine zicea cineva, pana la urma chiar vor avea “singurul client”, adica ultimul inainte de insolventa – vezi DOMO..
    Si eu am chiar acum probleme cu ei, telefon cu neconformitate dupa cateva ore, certificat nici macar semnat de mine (nu au cerut asta)…astept, dar intre timp postez peste tot patzania mea, scris ANPC etc
    Atentie si Allview tot asa se comporta, “fie profitul cat de mic, nu dam nici o atentie FOSTULUI client….”

  38. Andi

    Am cumparat acum un an jumatate un HP pe care l-am dus in service de doua ori cu aceeasi problema – se incinge.
    Iarasi incepe sa faca aceleasi probleme, cred ca e timpul sa merg la Flanco sa le cer banii inapoi.

  39. Andrew

    Iata si patania mea cu Altex. E proaspata. va citez din reclamatia adresata azi ANPC-ului:

    “In data de 03.10.2015 am cumparat de la Altex Vitan monitorul Samsung LT24E390EW/EN. Am constatat, printre alte defecte, ca emite un sunet deranjant, de inalta frecventa, cand acesta este in stand-by, motiv pentru care l-am dus in service in data de 27.11.2015. Service-ul autorizat Samsung ESD-ROM, mi-a schimbat placa de baza. Toate defectele reclamate au fost remediate, cu exceptia sunetului care persista. Ca urmare a acestui fapt, in data de 07.12.2015, l-am dus inca odata in service in vederea remedierii problemei sunetului. S-a schimbat pentru a doua oara placa de baza, dar sunetul tot se auzea. Ca urmare a imposibilitatii remedierii problemei semnalate, in data de 21.12.2015, Samsung Romania mi-a emis o adeverinta de inlocuire a produsului. Mentionez ca la momentul trimiterii in service pentru a doua oara, am testat monitorul si cu o aplicatie de analiza spectrala a sunetului instalata pe telefonul personal. Aceasta a afisat o valoare mare a frecventei sonore de 14000 HZ, ceea ce coincidea cu tiuitul deranjant semnalat.

    Dupa ce am primit adeverinta de inlocuire a produsului defect, tot in data de 21.12.2015 am sunat la callcenter-ul Altex si am fost indrumat sa ma prezint la magazinul Media Galaxy de la Mall Vitan pentru a preda monitorul vechi si a solicita contravaloarea acestuia. Ajuns la fata locului, dupa prezentarea problemei, angajatii magazinului au trimis solicitarea mea catre persoanele responsabile de garantii, urmand sa revin in cateva zile pentru comunicarea deciziei luate.

    In data de 24.12.2015 am fost sunat de angajatii Media Galaxy si mi s-a comunicat ca au primit un raspuns din partea colegilor lor de la garantii, raspunsul acestora fiind ca nu voi putea beneficia de returnarea banilor si ca monitorul trebuie schimbat cu unul nou. In aceeasi zi m-am prezentat la magazin si mi-am dat acordul pentru inlocuirea produsului, cu rezerva ca acesta sa nu mai prezinte acelasi sunet deranjant in standby. Am testat impreuna cu un angajat de-al lor, dl. Postametel Mirel un nou monitor, dar si acesta avea acelasi defect. Monitorul nou a fost testat cu aceeasi aplicatie de analiza spectrala a sunetului si s-a obtinut acelasi rezultat ca in cazul monitorului anterior.

    Cu toate acestea, angajatii magazinului nu au putut sa imi returneze contravaloarea produsului pentru ca aveau doar dreptul de inlocuire a produsului, conform celor indicate de catre cei de la garantii. Ca urmare a acestui fapt, neputand benefcia de un produs conform si neputand primi contravaloarea acestuia, am facut o reclamatie scrisa in magazin, reclamatie cu nr. 137/24.12.2015, prin care am explicat, pe scurt, ceea ce se intamplase, atat cu monitorul vechi, cat si cu cel nou si am solicitat returnarea contravalorii bunului cumparat, ca urmare a imposibilitatii punerii la dispozitie de catre Altex sau Media Galaxy a unui monitor fara defecte.

    Totodata, am trimis printr-un email capturile rezultatelor masuratorilor aplicatiei de analiza spectrala a sunetului domnului Postamatel, urmand ca acesta sa le transmita mai departe, alaturi de reclamatia scrisa, personalului abilitat sa analizeze cazul.

    Deoarece nu am primit niciun raspuns la reclamatie, in termenul de 48 de ore indicat de catre angajatii Media Galaxy, in data de 28.12.2015 am dat multiple telefoane la callcenter-ul Altex pentru a incerca sa identific stadiul de rezolvare a reclamatiei. Dupa indelungi discutii cu angajatii callcenter-ului, mi s-a comunicat ca nu reusesc sa gaseasca reclamatia inregistrata si ca nu au cum sa ma ajute. In schimb, m-au indrumat catre magazinul Media Galaxy pentru a afla acolo mai multe informatii, desi, pe formularul de reclamatie era trecut numarul de telefon al callcenter-ului Altex, unde chiar angajatii Media Galaxy m-au indrumat pentru a putea obtine informatii despre stadiul reclamatiei.

    In cursul aceleiasi zile, fara a mai solicita niciun fel de informatie, nici din partea callcenter-ului si nici din partea magazinului, angajatii Media Galaxy mi-au trimis pe email raspunsul Altex Romania la reclamatia mea (au dat forward la emailul transmis de Altex catre ei). Raspunsul nu imi oferea nicio rezolvare a aspectelor sesizate, astfel ca ei ma indrumau sa ma prezint, din nou, la magazinul Media Galaxy pentru inlocuirea produsului cu unul nou, ceea ce eu deja facusem. Mentionez ca documentul pdf atasat emailului nu oferea niciun fel de rezolvare a imposibilitatii mele de a inlocui produsul vechi defect cu unul nou fara defecte, si, chiar mai mult decat atat, nu facea nicio referire cu privire la capturile sunetului de inalta frecventa facute monitoarelor.

    Nu am fost de acord cu rezolutia data si dupa ce am venit din concediu, in data de 06.01.2015, prin intermediul site-ului Altex, am deschis o noua reclamatie cu nr. 595467, prin care explicam inca odata situatia si ceream banii inapoi.

    In data de 07.01.2015 am primit un raspuns pe email de la doamna Alexandra Stanescu prin care mi s-a comunicat ca pentru a putea sa imi fie returanta contravaloarea produsului mai trebuie sa mai obtin inca o “adeverinta de negatie” (aceasta reprezentand adeverinta de inlocuire) de la unitatea de service.

    Imediat dupa primirea raspunsului am sunat la callcenter-ul Altex si am solicitat informatii suplimentare cu privire la necesitatea obtinerii acestei adeverinte. Persoana ce s-a ocupat de solicitare nu a putut sa ma ajute si nici nu putut sa imi redirectioneze apelul catre doamna Stanescu pentru a lamuri problema. In schimb, mi-a recomandat sa mai deschid inca o reclamatie prin intermediul site-ului lor pentru a solicita acele informatii suplimentare.

    Am sunat apoi la Samsung Romania pentru a verifica daca intr-adevar mai trebuie vreo adeverinta si cei de acolo mi-au confirmat faptul ca actul emis de ei este valabil si ca nu mai este necesara nicio hartie din partea lor si nici din partea service-ului ESD-ROM. Totodata mi-au recomandat sa contactez ANPC daca Altex Romania nu doreste sa colaboreze cu mine pentru rezolvarea cazului.

    In aceeasi zi am deschis inca o reclamatie online la Altex cu nr. 439383, in care mentionam numarul reclamatiei anterioare si prin care imi exprimam nemultumirea pentru faptul ca s-a inchis reclamatia anterioara fara oferirea de explicatii suplimentare cu privire la necesitatea celei de-a doua adeverinte, precum si ca cei ce la callcenter nu au putut sa imi ofere informatiile suplimentare cerute. Cu aceasta ocazie i-am notificat ca, avand in vedere ca am efectuat toate procedurile legale, am depus toate actele necesare, am testat un alt monitor care prezinta aceeasi lipsa de conformitate dar acestia refuza sa imi ramburseze contravaloarea monitorului, daca pana pe data de 08.01.2015, ora 17:00 nu ma vor contacta pentru rezolvarea reclamatiei, voi fi nevoit sa sesizez ANPC, deoarece a trecut un timp suficient de lung in care eu nu am beneficiat nici de monitor, si nici de vreo rezolvare.

    La scurt timp am primit un raspuns pe email de la aceeasi doamna Stanescu, care se pare ca uitase de reclamatia anterioara (al carei numar l-am precizat in noua reclamatie) in care ii explicam ca am parcurs toate etapele procedurale. In acest email dumneaei ma indruma sa merg mai intai la magazinul de unde am achizitionat produsul pentru a-l preda pe baza de proces verbal, urmand sa fie trimis in service si eventual acolo sa se emita o adeverinta de inlocuire, lucruri pe care deja le-am facut, deci nicio rezolvare a problemei initiale.

    Am sunat din nou la callcenter pentru a incerca sa explic faptul ca rezolutia ultimei reclamatii nu are nicio legatura cu aspectele reclamate si ca nu mi se lamuresc in niciun fel problemele, dar din nou nu mi-au putut fi oferite informatii suplimentare. Mai mult decat atat, mi s-a spus ca persoanele de acolo nu sunt abilitate sa ofere aceste informatii. Am mentionta si telefonic ca daca nu se rezolva problema in intervalul de timp indicat de mine voi fi nveoit sa ma adresez ANPC. M-au asigurat ca voi fi sunat pana vineri, 08.01.2016, ora 17:00 pentru a se lamuri problema.

    Pana astazi, luni, 11.01.2015 nu m-a sunat nimeni din partea Altex.”


leave a reply



Back to top