de ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Altex.

Later edit: S-a rezolvat. M-a sunat cineva din partea Altex, magazinul isi cere scuze, nu e ok ca am fost privata de bunul cumparat timp de doua luni de zile, spera ca imi voi recapata increderea in ei, s.a.m.d. Pe scurt, am primit banii inapoi. Si desi acest lucru ma bucura foarte tare, nu pot sa nu ma gandesc la o treaba: este evident ca nu am primit banii inapoi pentru ca asa era normal, nu i-am primit in calitate de client al magazinului, ci in calitate de bloggerita care a facut azi panarama in social media. Daca nu aveam blog, daca eram pur si simplu un client nemultumit, primeam nimic. Multumesc tare tuturor celor care au dat share, nu doar pentru ca m-au ajutat (cu puterea combinata a bloggerilor, care, iata, nu-i deloc de neglijat) sa-mi recuperez banii, ci si pentru ca asa, din share in share, mai invata si alde Altex ce inseamna un client nefericit si de ce adevarata misiune, aceea pe care Altex si-o trece cu mandrie pe pagina sa de Facebook, chiar ar trebui sa fie aceea de a deveni ”prima alegere a consumatorului”. Ei bine, Altex, pentru asta trebuie, intre altele, sa nu mai fiti “carpa-n fund” (Cabral dixit).  

Poate vreti sa stiti cum a reactionat domnul director cand s-a vazut coercitat sa dea banu-napoi. Nicicum, acesta e raspunsul. Nu si-a cerut scuze, nu-i nimic, au facut-o in numele lui oameni de marketing de la cele doua companii implicate in tarashenie. Carora le multumesc, dar le multumesc cu rezerva de mai sus, mi-as fi dorit ca aceste scuze sa fi venit si daca nu faceam tambalau. De fapt, mi-as fi dorit sa mi se respecte optiunea de a primi banii inapoi. Acest lucru ar fi facut sa-mi retin din start un graunte de incredere in ambele branduri, after all, se mai intampla, dar, nu-i asa, oamenii au fost corecti si eu, ca si client, am fost respectata.

Mergem mai departe. Intrebarea e… ce laptop imi iau eu acum si de unde. Poate aflu de la Simona Tache, care a lansat intrebarea inaintea mea, anticipand ca Altex si HP isi vor da mana sa faca the honorable thing;)

Cand ai un blog de-asta culinar, tentatia de a-l “intina” ocazional cu topicuri unrelated este… well… acolo, prezenta, lurking. Cel mai adesea, trag aer in piept si-mi vad de cratita, ma gandesc ca, pana la urma, nimeni nu intra aici ca sa-si ia  referinte despre altceva decat despre mancare. In mai bine de doi ani de cand exista blogul, nu l-am folosit nicicum ca platforma pentru vreo mare, majora, nemultumire. Era curat ca paharul, lucios-lustruit ca pantoful… pana azi. Azi sunt atat de furioasa cum numai ieri am mai fost si daca nu refulez aici, in intimitatea blogului meu ”calcat” de niste zeci de mii de oameni, atunci unde, va intreb. Sigur ca de ieri pana azi mi-am imaginat in fel si chip postul asta, de-o maniera plastica, razboinica, amuzanta pana la lacrimi si trista tot la fel, mi l-am scris in cap de zece ori, plin de naduf si suculent ca o fleica la gratar. As vrea sa dau dovada de maturitate (:p) si sa va prezint fara floricele situatia, dar deh, talentul literar si artistic nu ma lasa. Haideti sa vedeti ce-am patit.

Pe 4 iunie mi-am cumparat de la magazinul HP din Plaza un laptop. Si anume asta:

http://www.altex.ro/produse-it/laptop-1/mini-laptop-hp-pavilion-dm1-3110en-amd-dual-core-1-6ghz-11-6-3gb-320gb-amd-radeon-hd-6310m-windows-7-hp-argintiu.html.

Am ajuns cu el acasa, l-am dezbracat de cartoane si numaidecat l-am pornit. Cand, ce sa vezi, laptopul meu NOU era de asemenea STRICAT. Ei nu-i nimic, mi-am zis eu. Ma intorc frumusel cu el la magazin si-l returnez, nu, nu vreau sa mi-l schimbe cu altul, chiar nu mai am incredere in aceasta marca. Bun. Ma duc cu stricaciunea inapoi, deosebit de increzatoare in sansele mele de a-mi recupera banii. After all, nu trecusera nici macar alea 30 de zile in care (credeam eu) este ok sa returnezi orice produs in ambalajul original, for whatever reason. Ei, si acum intra in scena domnul Romeo S., DIRECTOR de magazin. Care, pe langa aerul avizat si superior care m-a iritat teribil de la prima noastra intalnire, mai doarme si cu legea sub cap seara. Dumnealui imi explica cum ca ea, legea, il indreptateste sa ma trimita cu calculatorul NOU, dar STRICAT, in service. Unde sa mi se repare calculatorul NOU, dar STRICAT. Si sa mi se dea inapoi de NOU. Bun. Plec, cu coada intre picioare.

Urmeaza niste bune saptamani in care Mishu se pune cu serviciul pe service-ul HP Romania. Ii suna zilnic sa se roage de ei sa-l ia pe stricat. Domnii de la service fac pase pase cu pisica moarta inapoi in sacosa clientului: “Ati incercat sa ii faceti restart de bios? Vedeti ca daca este o problema de software, platiti reparatia din buzunar, garantia nu o acopera”, ne ameninta dumnealor. In final, dupa nushcate insistente, sunt de acord sa primeasca bulitul. Maniera de “transmitere” catre service este si ea subiect de negociere. “Veniti dumneavoastra, prostilor care sunteti, care ati cumparat cu 2000 de lei un calculator gata stricat, deci, cum spuneam, veniti de-l aduceti in Colentina, pe strada Masina de paine.” In urma protestelor, trimit dansii un curier sa ridice paguba.

Il tin in service o luna. Mishu ii suna din doua in doua zile sa-i intrebe ce face mortaciunea. Aflam ca displayul e bulit, ca a fost comandata piesa cu pricina. Peste inca niste vreme, tot la insistentele noastre, ca nu va ganditi ca ne suna reparatorii, aflam ca piesa a venit. Dar, surpriza! Piesa e stricata. Se comanda din nou. Vine din nou. SOC: tot stricata. In final, in fata acestor dovezi evidente ca modelul HP Pavilion dm1-3110en e un rateu, domnii de la service cedeaza si ne dau negatie, cu recomandarea de a ne fi inlocuit calculatorul NOU, dar STRICAT, cu unul NOU, dar functional.

Excelent!, zic, lasa ca dealuim la fata locului cu magazinul, le explicam omeneste ca dupa aceasta aventura, nici intr-un caz nu ne dorim asta, banii inapoi si plecam quietly, uitam si de umilinta, si de cele doua luni in care puteam sa am calculator, dar n-am avut. Hai ca tre’ sa inteleaga.

Ieri seara revin in magazinul HP de la Plaza (care btw tine de Altex, am uitat sa va zic), cu cutia cu stricatul in brate. Ne intampina superior-avizat acelasi director de magazin. Care cerceteaza actele si ne anunta ca ne va schimba laptopul HP Pavilion dm1-3110en cu un alt laptop HP Pavilion dm1-3110en. “Nu vreau”, zic eu, “Dati-mi dvs. frumos banii mei inapoi” (ca deja ochisem un Dell numa’ bun la emag, pe care intentionam sa mi-l cumpar ca sa-mi sterg din amintire aceste luni triste). Ei, si de-aici incepe circul. Pe care nu mi-l mai amintesc foarte fidel, deoarece dupa primele replici schimbate cu domnul Romeo, imi pulsau tamplele cu puterea clientului batjocorit pe banii lui.

Ideea e asa: Altex este genul de magazin care respecta legea. Legea zice ca magazinul nu e obligat sa-mi dea banii inapoi daca imi pot oferi un alt produs la schimb. Dumnealor asa tare iubesc aceasta lege, incat, in detrimentul brandului de magazin, al brandului HP pe care il reprezinta comercial si al tranzactiilor viitoare catre niste potentiali clienti, prefera sa tina cu dintii de o vanzare de 2000 de lei decat sa faca ceea ce e cinstit, anume sa recunoasca porcaria, sa-si ia inapoi stricatul, eventual sa le retraga si pe celelalte HP Pavilion dm1-3110en din magazin, ca sa nu se mai tzepuiasca si altii. Da, nenica, Altex e genul de magazin cu viziune, care prefera sa vanda un laptop stricat de 2000 de lei decat sa-si multumeasca un client. Ia banu’ si fugi este sloganul lor. Mi s-a spus textual “Nu sunteti singurul client”. Clar ca nu sunt. Si pun pariu ca nu-s nici macar singurul client care a fost mishelit de Altex. Care a fost tratat de personalul magazinului cu profesional sictir si zero solicitudine. Ah, cel mai tare m-am enervat cand domnul director mi-a zis ca daca se mai strica o data laptopul, dumnealui personal imi da banii inapoi, ni tu service, nimic. Am innebunit pe loc! Deci asta era, un calculator tre sa ti se strice de doua ori, nu o data, ca sa poti primi inapoi banii tai…

Bai, rusine sa va fie. Rusine mare. Jur cu mana pe google search dupa “HP Pavilion dm1-3110en”, “HP Romania”, “laptop HP”, Altex, Media Galaxy, si alte cautari care vor duce cumparatorul interesat pe acest site, ca n-am sa mai cumpar de la voi nici macar un bec, o baterie, un cablu de doi lei. N-am sa mai am niciodata un calculator HP, sunt pe cale sa-mi arunc la gunoi si imprimanta HP si s-o schimb cu alta. Si stiti de ce? Nu pentru ca am luat-o razna pentru o paguba de 2000 de lei, ci pentru ca pot, pentru ca meritati. Pentru ca pe o piata unde exista ditamai oferta si concurenta, meritati sa afle toata lumea cum va purtati voi cu clientii vostri, chiar daca, dupa cum mi-ati explicat mie, mai aveti si alti clienti.

Ce va sfatuiesc pe voi, eventualii clienti-care-nu-sunteti-singurii-clienti: cumparati-va electronice scumpe din online. Legea va protejeaza in acest caz si puteti returna oricand produsul in 30 de zile, fara alte explicatii. Nu va cumparati HP Pavilion dm1-3110en. Un laptop care pleaca din magazin cu defect de fabricatie si se intoarce in magazin tot la fel pentru ca piesa bulita a fost comandata de doua ori si a venit tot asa, bulita, e clar ca e un model cu probleme. Trebuie sa mai stiti ca Altex sau HP sau cine ofera garantia, o ofera doar 1 an pentru acest model, in conditiile in care, in mod normal, garantia la un laptop este de trei ani. Nu va mai zic sa nu intrati in Altex decat daca sunteti pregatiti sa fiti calcati in picioare, pentru ca traim cu totii in Romania, tara unde, finalmente, orice ai face esti si *&^&^, si cu banii luati:(.

tags: , , , , , 133 comments »

133 Responses to “de ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Altex.”

  1. Zazuza

    ze horror, nene! vai, urasc aceasta replica de – pardon – cacat, cu “nu sunteti singurii clienti”. astia nu au invatat ca daca se poarta asa pana la urma chiar cineva va ajunge sa fie singurul si ultimul client?! ori vor sa falimenteze in mod programat si constient firma, zic io in prostia mea, pentru ca iau un salariu de mizerie sau pentru ca asa le-a venit lor, conspiratia mondiala?! nu inteleg acest sictir, zau! uf! no, si pana la urma ai ramas cu uraciunea in brate?! sau ti-au dat banii??

  2. cookie

    nu mi-au dat banii, mi-au dat un alt laptop HP Pavilion dm1-3110en, care zace in cutia lui original si acolo va ramane pana ma hotarasc ce fac cu el. de folosit nu-l voi folosi niciodata, e trecut la capitolul “pierderi”.

  3. Zazuza

    cat timp si cati nervi irositi degeaba… ca sa nu mai zic de banii aruncati pe fereastra…

  4. acidtrix

    Cookz i feel you, you know i do. Parerea mea este sa faci o plangere la ANPC pentru ca, crede-ma functioneaza. Si cand o sa se trezeasca Altexu cu ANPC-ul la usa o sa-ti dea si banii inapoi instant. Am testat asta de mai multe ori (a suna la ANPC etc) si de fiecare data a fost un succes instant ;-)

    In afara de asta: HP SUX !!!!!!!!!!!

  5. Rucxandra

    N-am sa inteleg niciodata de ce romanii prefera legea si nu clientii… Am patit-o si eu cu RCS&RDS, iti vine sa-i omori. Nu inteleg cum doamne iarta-ma supravietuiesc!

  6. teodora

    ana,

    eu le-as scrie celor de la HP, de la mama lor. asa, ca fapt divers.

    teo

  7. Zazuza

    eu nu cred ca legea e de vina, ci modul cum acesti indivizi o reinterpreteaza…

  8. andreea

    OPCul ce spune?

  9. Robert

    OPC -ul? El ce zice despre asta?
    Si legea ce zice?

  10. Leez

    Triste patanii!! :(
    Recomandarea mea este ca data viitoare sa cumperi ceva de pe online. Sunt mai ieftini si au grija mai mare de clientii lor decat retailerii mari. Concurenta e acerba iar adaosurile sunt sub 3-5 % in cele mai multe cazuri. Poti considera asta informatie din interior :P

  11. Denisa

    Si eu zic sa reclami la OPC.
    Pe mine una m-ai convins si te sustin, si nu mai calc pe la Altex si le zic si altora. Oricum nu imi placeau ..

  12. cookie

    ia uitati aicisha cine s-a mai fript cu Altex: http://www.adihadean.ro/2010/03/altex-m-ia-de-fraier/

  13. Ana

    super super nasol…acum un an si ceva o prietena si-a luat frigider din mediagalaxy din mall vitan…le-a venit lovit prin vreo trei parti, schimbat obiectu de vreo doua trei ori ca le tot dadeau modele stricate…pana la urma au mers la un model mai scump (modelul intial era pe la vreo 2500-3000ron)…si tot la fel du-te vino la magazin, seful de magazin…injurii…vb urat…si i-a dat in judecata, magazinul in sine si pe seful magazinului…cu cei de la magazin intr-un final au rezolvat ca s-a bagat cineva mai mare in ierarhie pe fir si au aplanat conflictul…dar pe seful de magazin l-au dat in judecata pt injurii atat fata de ea si sotul ei cat si de avocata lor….acum nu stiu ce s-a mai intamplat…dar oricum…super nasol…toata treaba a durat la fel cateva luni bune…si nah nu era o suma mica deloc…si pana la urma cum ai zis si tu..nu neaparat pt banii in sine ci pt ca nu e de acceptat asa ceva, un astfel de comportament/tratament…

    pana acum in Grecia nu am avut astfel de probleme…ba chiar mi s-a parut mie ca e stricata masina de spalat rufe si au venit cei de la reprezentanta acasa f repede sa vada ce si cum…acum cum o fi in Atena si orasele mari…

  14. De ce e bine să aveţi grijă cu magazinele Altex | Jurnal roz de cazarmă și nu numai

    [...] de ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Al… [...]

  15. Oana (nasha)

    Si eu sunt patzita cu Altex-ul, si nu o data, ci de doua ori. Prima data am achizitionat un sistem surround + DVD player Philips pe vremea cand putini isi permiteau asa ceva. Am dat o galeata de bani pentru care am facut un credit de 3 ani. Ajung cu el acasa si constat ca se intrerupe sunetul si imaginea se vede in secvente. Ma duc cu el la Media Galaxy inapoi si ei ma trimit la service-ul Philips. Ma duc la service-ul Philips si le explic ca as vrea un sistem nou si functional, nu unul reparat. Nu se poate, mi se spune, si-l las acolo pe cel cumparat vreo 5 zile, dupa care ma suna si-mi spun ca l-au reparat. Ajung cu el acasa si face aceleasi fitze. Ii sun pe cei de la Philips si-mi spun sa-l aduc din nou la ei. Ma conformez. Il mai tin acolo cateva zile si iar ma suna ca s-a rezolvat problema. Evident, nu s-a rezolvat nicio problema. Media galaxy a refuzat sa-mi dea banii inapoi, iar cei de la Philips au spus ca televizorul meu e de vina, nu sistemul lor. Le-am spus ca TV-ul e tot Philips si ca pot viziona filme pe DVD-playerul vechi, deci nu poate fi TV-ul vinovat. Nu m-au crezut. Am aruncat sistemul lor de 2700 lei (acum 9 ani) si l-am trecut la pierdere.
    O a doua experienta am avut-o acum 3 ani cand am achizitionat un LCD cu diagonala de 81 cm. Nu m-a bagat nimeni in seama vreo 30 minute, dupa care, la insistentele mele, a venit un tip caruia i se citea greata pe fatza si m-a intrebat “chiar cumparati, sau doar imi pierd vremea explicandu-va ce functii are LCD-ul ales?”. Am inghitit in sec si am cerut informatii despre produs. Tipul mi-a explicat in 3 fraze ce functii are LCD-ul, chestiuni pe care le stiam si apoi a disparut. Am mai stat 10 minute pana a reaparut si i-am spus ca-l cumpar si ca-l rog sa-l duca pana la masina (atentie, transportul produsului era gratuit pana acasa). El imi raspunde ca ma costa 15 lei ca sa-mi duca produsul la masina din parcarea aflata in fata magazinului Media Galaxy din Feeria. Am luat foc si am inceput sa ma descarc. Tipul a pus produsul pe un carucior si mi l-a dus pana la masina cu remarca “cu clienti ca voi raman flamand”.
    Intamplarea face sa lcrez la o firma care are afaceri cu Altex-ul. Cum am ajuns la birou, am trantit o reclamatie pe email boss-ului si am primit raspuns cu mii de scuze. Am inteles ca tipul “flamand” de la MG Feeria a fost dat afara….uff….sa nu crezi ca nu m-a mustrat constiinta. By the way, vrei sa-ti dau adresa boss-ului de la Altex?

    Iti doresc sa uiti cat mai repede incidentul si sa te bucuri de lucrurile cu adevarat valoroase din viata ta. Puup.

  16. mazilique

    now that you mention it, tocmai ce mi-am amintit ce distractie am avut cu un hard extern luat de la altex si cum m-am chinuit 9 luni de zile sa recuperez datele de pe el :) )

  17. nix

    felicitari ca ai luat atitudine si ai publicat acest articol!
    sper sa scrii o plangere direct la HP sa le zici cum le da Altex cu firma in cap, si cum isi dau singuri cu produse defecte.
    si sper sa scrii si la protectia consumatorului, se da pe mail, doar asa ca Altex sa aiba inca o plangere inregistrata la ei.
    si sper sa scrii si directorului directorului de la magazinul din Plaza, ca nu e ala seful cel mare, si daca e nesimtit macar sa stie si seful lui ce relatii bune construieste cu clientii.
    iti tin pumnii!

  18. C-AD

    ce sa spun….cei de la Flanco si eu am patit cu o camera…sunt naspa!
    dar si Altex..desi HP sunt bune ca eu am imprimanta HP merge…si a mers de la inceput..numai ca magazinul le a asa stricate..si sunt niste comercianti de 2 bani care nu stiu mai nimica! deci…nu mai cumparati de la Flanco sau Altex! NEVER

  19. cookie

    va multumesc pentru solidaritate:D postul asta are deja un numar record de share-uri pe facebook, ceea ce nu poate decat sa ma bucure, vad cum se subtiaza randurile fraierilor ca mine care obisnuiau sa fie clienti altex. asa nu se mai poate bai nene!

    multumesc!

  20. Edith

    Vaai de mine, cat de imbecili sunt. Am si eu cateva chestii luate de la Altex, dar m-a ferit sfantu’ sa am probleme cu ele… Acum nici ca mai iau ceva de la ei.

    Apropos de laptop stricat (vechi de 2 ani, ce-i drept), s-a stricat mac-ul lui ioan si in 2 zile de teste peste teste, aia de la iSTYLE i-au dat diagnosticul – gratis.
    Asta ca sa vezi diferenta intre HP si Apple (desi am zis ca nu mai luam calc. Apple in veci, pt ca numai dupa 2 ani s-a stricat sursa si ar fi tb sa platim 2300 de lei pe una noua…).

    Si apropo de Emag, am luat acum o sapt o tastatura wireless+mouse stricata, am schimbat-o, acolo am probat-o pe cea noua, mergea. Cand am ajuns acasa, moarta.

  21. Alexandra

    Altex nu era in faliment…? S-ar presupune ca intr-o atare situatie mai investesc si ei intr-un training, intr-o maslina. Pe mine una m-ai convins, no more Altex!

  22. Starea de veghe

    [...] “de ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Al… [...]

  23. ByREV

    Am avut si eu niste “contradictii” cu ei privind stricaciunile, un radiator pe ulei care-i cam supura uleiul dupa 1 an, dar dupa ce m’au aburit cu service-ul nu stiu pe unde, sa sun nush la ce numar de telefon, etc … mi-am bagat p*a in el de radiator si am luat o aeroterma de sfert de pret.

    Cu TV-ul am avut ghinion, exact la cateva zile dupa ce a iesit din garantie a inceput sa faca figuri … si azi, la 1 an dupa ce a inceput sa mearga defectuos tot asa merge, parca-i pe lampi, dupa juma de ora’si revine :) … nu l’am mai dus la reparat, in speranta ca o sa’mi iau altul.

    Cat despre Online, ai dreptate, cel putin cu eMag, unde din experienta stiu sigur ca nu exista probleme cu produsele defecte. Am returnat niste HDD-uri prin 2006 cred, iar anul asta o pereche de Memorii Corsair (din alea “performante” cica) si un mouse MX Air cu componente lipsa (o fi ciurdit careva wirelessu)

    Nu mare ar fi minunea ca laptopul tau sa ajunga tot o “mortaciune” pana la expirarea garantiei !

  24. sharpe

    nu vreau sa fiu eu gica contra, dar e si vina ta! orice produs care costa atat si mai face si aprte din familia electronica/electrocasnice trebuie verificat inainte sa pleci cu el acasa. ca serviciile din Romania si mai ales imbecilii din magazine (cam toate nu numai altex) sunt incredibil de nesimtiti e alta poveste. Eu am un laptop hp de 4 ani, care mi-a picat dintr-un autocar in timp ce autocarul mergea si inca functioneaza fara nicio problema :)

  25. vali

    Tu ai patit cu un laptop de 2000 de lei, dar eu am cumparat un vw touareg, 36.000 euro si dupa 6-7 luni a inceput sa se matuiasca ornamentele cromate de la geamurile din spate. Ca tot omul, m-am dus sa cer sa le inlocuiasca pe garantie si…. surpriza, nu fac obiectul garantiei pt ca spalatoriile din romania folosesc substante toxice pt masinile vw. K, dar cele de la geamurile din fata de ce nu s-au matuit???, iar acum ma suna sa ma intrebe daca ma gandesc sa schimb touaregul cu unul nou. Jigodii, fugiti si de pbv1

  26. cookie

    Desigur ca l-am probat in magazin, mergea. Defectul era la display, nu aparea tot timpul, ci doar din cand in cand, la refresh, cand se bulea complet imaginea. Ghinionul a fost ca mi s-a intamplat acasa, nu la proba din magazin…

  27. Alex Farca

    Si daca tot e vorba sa fiti atenti – fiti atenti cand cumparati de la Flanco, care face promotii de genul “iti iei TVA-ul inapoi” in conditiile in care pretul de pornire este mai mare cu cat? hai ghiciti – cu 24% mai mare. Nu spun ca toate produsele au suferit aceasta transformare, dar cateva netbook-uri la care m-am uitat si un frigider, avea pretul, dupa aplicarea promotiei identic cu pretul normal al produsului in orice alt magazin. Exemplu un Sony Vaio care in toate magazinel off si on-line are pretul de 2000 – 2099 (inlcusiv la Sony Center), la ei este redus de la 2599 la 2096.

    Deci fiti cu ochii in 4 si la promotii. Verificati in mai multe locuri.

  28. Altex, WTF is wrong with you?

    [...] 2 articole destul de nasoale pentru imaginea Altex, primul este despre ce a patit easypeasy cu un laptop hp de la Altex iar al doilea este acesta prezinta experienta lui Adi Hadean, cu un aparat foto de la Altex. [...]

  29. Razvan

    Buna,

    Considera postul meu drept punctul de vedere oficial al HP in acesta situatie neplacuta: cazul tau este unul tipic de DOA (dead on arrival), laptopul trebuie SCHIMBAT imediat cu unul nou, in termen de 15 zile lucratoare de la momentul achizitiei. E clar ca nu s-a respectat aceasta procedura, fapt pentru care ne cerem scuze, inclusiv in numele partenerului nostru Altex.
    Ai adresa mea de mail, eu gestionez aceasta gama de produse; daca crezi ca mai este ceva de facut, in limitele legii, pentru a remedia situatia, te rog sa ma anunti direct.

    Multumesc,
    Razvan

    PS: Vreau totusi sa mentionez ca HP Pavilion dm1 a fost lansat si premiat la CES 2011 cu People’s Voice Award. Se poate inampla ca intr-un anumit lot de produse sa existe unul, doua, cu defecte de fabricatie, dar nu as generaliza acest caz la toate produsele HP.

  30. Dan P.

    Din pacate legea este de partea lor. Articolele din lege sunt atat de vagi incat isi permit sa speculeze. Sau daca nu fac asta stiu ca il cunosc pe un nene de la OPC care ar avea grija de o eventuala reclamatie.

    Nu esti singura si ei stiu asta. S-au lovit de problemele astea de multe ori de aici si aroganta sefului.

    Pentru @Alex Farca. Am scris despre asta chiar la inceputul campaniei. http://idante.ro/2011/04/30/furt/

    P.S.: Si astia mari se mai bazeaza pe o treaba. Stiu ca unii ca noi nu au nici timpul, nici banii si nici nervii de a-i da in judecata! Deci au castigat din prima!

    Si iti mai dau un sfat. Incearca pe viitor sa cumperi de pe online cu livrarea produsului de catre un curier (nu de serviciul dedicat al magazinului) pentru ca asa poti solicita banii inapoi dupa 10 zile fara vreo justificare!

    Bafta

  31. Oana

    Reclamatie la OPC si direct la HP (eventual la mama lor, nu la reprezentanta din Ro). HP-ul e bun, sunt la al doilea laptop HP la birou, acasa am tot HP, merg brici, fara nicio problema (mai bine decat Dell-ul varului meu). Altex si Flanco – no-no! Never again. Mai bine Domo, sunt mai seriosi. Si mai bine Emag, eu de acolo imi iau cam totul. Si totusi nu-l trece la pierderi, da-i o sansa micutului, asta o sa mearga bine :)

  32. Falina

    Buna …imi pare tare rau sa aud ce ai patit dar nu imi este de mirare deloc… In Romania este totul fara legi sí fara respect. Aici in Spania poti cumpara un product sí doar daca nu esti satisfacut Ai dreptul sa-l dai inapoi fara sa dai explicatii in 15-30 de zile. Daca nu functioneaza fara discutie iti da banii inapoi. Depinde de product sí magazin… Plus de asta aici clientul mereu aré dreptate sí nu se pun la discutii cu ei . Sunt alte legi sí alta tara…maí civilizati decat hapsanii din Romania. Ai fost la protectia consumitorului ? Poate recuperezi ceva… Un pupic dulce sí multa rabdare…

  33. cookie

    @razvan de la hp:
    multumesc pentru raspunsul prompt. da, procedura nu a fost clar respectata. cat despre ce putem face in continuare… astept propunerea celor de la altex. inteleg ca din punctul vostru de vedere, nu se justifica returnarea banilor?

    trebuie sa stii ca din 2006 pana in 2009 am rulat mai multe modele de laptop-uri hp ultraportabile, am fost fan. chiar si dupa ce am trecut la dell, imi aminteam cu nostalgie de micul meu hp de 1 kil si ceva, de la precedentul job. din pacate, uite ca mi s-a sters placuta amintire din cap, odata cu aceasta intamplare nefericita.

  34. Paul B

    Comunisme! Tipic unei economii de piaţă îngheţată într-o epocă de tâmpiţi. Magazinele sunt conduse de oameni pentru care nu contează clientul, ci imaginea lor ca şi persoane în faţa superiorilor. Cum adică să înregistreze ei o pierdere? Nu dă bine în balanţă! În schimb clientul nu apare în balanţa contabilă, frustrarea, nervii şi ruşinea la care este supus clientul nu apare niciunde…dar pierderea da. În final, directoraşii ăştia de mâna a n-a consideră că dând banii înapoi le este LOR călcată mândria, onoarea şi obrazul în picioare, nicidecum a clientului ţepuit de el.
    Ruşine atât lor, acestor directoraşi mărunţi şi chelioşi, cât şi altex-ului şi altor magazine care nu dau doi bani călcaţi pe linia de tramvai pe clienţii lor! Ruşine!!!

  35. cookie

    inca ceva razvan,

    magazinul din plaza arata ca un flagship store hp, clientul nu stie ca treaba e administrata de altex decat cand cumpara ceva si vede altex pe bon. e pacat ca un asemenea partener va terfeleste imaginea…

  36. cookie

    paul B, de unde stiai ca e chelios?:))))

  37. nic

    Neaparat la OPC pentru Altex. HP in general este bun. Eu sunt la al treilea HP si sunt multumit. Chiar daca numarul doi a avut dupa un an si ceva o problema cu display-ul :) mi l-au schimbat gratis pentru ca stiau de problema pe care au avut-o la modelele astea si prelungisera garantia la 3 ani pentru afisaj. Eu lucrez tot in domeniul aparatrurii (nu IT insa) si stiu ca astfel de probleme pot sa apara, dar numai firmele mari si serioase le recunosc si le rezolva gratis daca stiu ca a fost din ograda lor.
    Dar magazinul trebuie neaparat reclamat la OPC.

  38. Paul B

    @cookie, pentru că toţi directoraşii ăştia frustraţi şi obsedaţi de imaginea lor falică şi impozantă sunt în general aşa… (era doar o presupunere :P , în nici un caz nu îl cunosc pe respectivul….eu sunt din cluj ;) ) )
    dar îmi pare tare rău faţă de ceea ce ai păţit ! :(

  39. Pleonasmaticul

    Razvan, eu zic sa-i faceti cadou o imprimanta daca tot se gandea sa o arunce pe cea veche. :)

  40. Razvan

    Am luat si noi legatura cu Altex si te asigur ca vor veni cu o solutie concreta catre tine, in cel mai scurt timp. Din punctul nostru de vedere, daca se respecta DOA si inclusiv laptopul schimbat era defect, trebuia returnata suma platita.
    Mie imi pare rau ca suntem pe cale sa pierdem un fan vechi HP (plus tot buzz-ul negativ creat), imi repet deschiderea de a gasi o cale de a te “reimprieteni” cu HP :) , bineinteles doar dupa ce inchidem amiabil, impreuna cu Altex, aceasta situatie neplacuta.

  41. coco

    traim in Romania…si asta ne ocupa tot timpul…:))) …am patit si eu tot la fel , noroc ca era un aparat ieftin , nu un laptop…era un casetofon …si la fel , m a trimis la reparat cu el , care reparat a tinut vre-o 2 luni , am uitat de el , l-am recuperat dupa 4 …si l am aruncat…ca tot nu mergea…

  42. Paul B

    @Razvan, cred că cea mai bună soluţie de a “îndrepta imaginea HP-ului” este să aruncaţi oamenii de HR asupra directoraşilor ăstora de doi lei, gen Romeo S. Ei vă strică imaginea şi reputaţia şi nu doar vouă ci oricărui brand. Lipsa lor de respect, de cultură managerială şi de atitudine socială duce de râpă relaţia dintre client şi produs/producător.
    Cel mai bun pas ar fi să îl concediaţi pe antisocialul directoraş…e un punct de plecare!

  43. Simona Tache

    @Paul B: Romeo Stefan il cheama pe Dl Director. Am reusit eu sa smulg de la victima numele intreg. ;)

  44. cookie

    Razvan, laptopul defect a fost inlocuit cu un altul identic, posibil functional, nu stiu, deoarece nu l-am deschis, e in cutie de ieri. E in cutie pentru ca eu nu intentionez sa-l folosesc. Am luat in calcul si posibilitatea de a face un upgrade, mai scot un ban din buzunar si iau alt model, insa nu este nimic comparabil within my price range. De asta am cerut banii inapoi. Ceea ce in continuare nu pare a fi o optiune… Anyway, astept Altexul.

  45. Paul B

    @cookie, @simona tache, acum, că avem numele întreg, haide să vedem dacă e chelios sau nu :) )))))))

  46. Ana

    Eu am patit-o in online, am cumparat de la one stop o masina de inghetata direct defecta, mi-a stat 2 luni in service, si mi-au adus-o tot defecta, si asa de rau m-am enervat ca i-am amenintat cu presa, cu OPC,daca nu imi dau banii inapoi,asta dupa ce imi dadusera alta tot defecta!!! nici nu mai stiu cu ce nu i-am amenintat si in 24 de ore mi-au intrat banii pe card inapoi,insa nu toata suma pe care o platisem pe masina de inghetata ca si-au oprit si ei nu sh ce comision, o nesimtire mai mare ca in romania in ceea ce priveste grija fata de client nu cred ca exista, insa in tara asta a noastra nu mai merge nimic cum trebuie. Si rabdam,asta e culmea!

    Dupa ce rezolvi treaba, poate faci noodles … ma gandeam ca stii reteta de Thang Long . Am lasat aici o rugaminte : http://easypeasy.ro/2011/05/printesa-iepurele-si-crevetii-pane/#comments

    Multumesc si succes!

  47. Razvan

    Desi nu am vrut sa ajung sa dau reply dupa reply :) , vreau sa fac niste lamuriri:
    - HP Store este gestionat de catre Altex, deoarece HP Romania nu poate desfasura in mod direct activitati comerciale (tot personalul magazinului sunt angajati Altex).
    - vreau sa spun clar ca, din punctul nostru de vedere, colaborarea HP-Altex este una de succes, si nu doar prin HP Store; ne asumam impreuna cu Altex faptul ca aici s-a produs eroare si ne straduim tot impreuna sa o rezolvam

  48. cookie

    razvan, multumesc, dar… pacat. stiti voi mai bine i guess.

  49. Simona Tache

    @Razvan: foarte de apreciat interventia ta, dar o pozitie oficiala presupune sa te prezinti cu numele intreg. putem avea aceasta onoare?:)

  50. Ina

    Ironia face ca locuiesc intr-o tara vestica in care, ca firma noua, se patrunde foarte greu. Si deci multe firme si magazine detin in mod neoficial monopol pe piata. DAR fiecare are un fond special creat pentru astfel de situatii. Pana si la supermarket iti schimba produsele fara sa zica nimic. Ideea e ca e mai mare daraua decat ocaua sa faca discutii decat sa-ti schimbe produsul. Consuma, timp, bani, energie si reclama negativa daca fac discutii. Legea UE spune ca, de exemplu, un tv are garantie 3-5 ani indiferent ca magazinul iti da doar 1. La faza asta se ia legatura cu reprezentanta tv-ului respectiv si se rezolva. Dar, da diferenta majora e ca se rezolva si ca magazinul nu-ti baga bete in roate…

  51. Cristina

    Nu ti-as recomanda DELL. Ia-ti un Toshiba macar stai linistita.

  52. Vlad

    Nu exista garantie de 1 an la bunuri de uz indelugat. De cand am intrat in UE garantia minima e de 2 ani. Dar TOTI comerciantii mizeaza pe dezinformarea sau neinformarea clientului.

    In 2 ani cat ai garantie (stai linistita, la OPC e de 2 ani garantia) laptopul se va strica, iar tu iti vei lua toti banii inapoi. Atunci sa ai grija sa ii aduci aminte lui Romeo Ass ca in loc sa iti dea toti banii inapoi pe un laptop nou stricat, ti i-a dat pe un laptop vechi stricat. Si a pierdut si o mana de clienti.

  53. Vlad

    P.S. Din surse sigure (sute de laptopuri de la toti producatorii mari) iti recomand Lenovo. Statistic vorbind sunt peste ceilalti. Si personal am folosit IBM si apoi Lenovo de 8-10 ani si sunt mai mult fecat multumit. Ramane de vazut de unde il iei.

    Evident, daca se aliniaza planetele o sa ai probleme cu orice laptop. Dar mai e si sansa aici.

  54. Razvan

    @Simona: la fiecare post m-am autentificat cu adresa de mail oficiala, deci cookie putea verifica daca lucrez sau nu la HP. Pentru ca te apreciez ca ziarista inca din perioada-Catavencu :) si pentru ca vreau cu adevarat sa rezolvam situatia de fata, iti satisfac (public) curiozitatea: Razvan Marasescu

  55. michelle

    adeseori un no-name (sau low-name) de laptop face toate serviciile unuia de firma. Ca de exemplu Asus, dar probabil ca mai sunt.
    probabil ca atat la HP cat si la altii mai putin cunoscuti sunt facute in aceeasi fabrica din China.

    dar nu sunt de acord cu imprimantele HP; toate imprimantele HP care le-am folosit (multe…) au fost, si unele chiar mai sunt, extrem de fiabile. le recomand cu caldura

  56. Simona Tache

    @Razvan: Mi-am imaginat ca detinatoarea blogului are acces la identitatea ta completa si nu aveam absolut nici o indoiala ca lucrezi la HP, doar ca mi s-a parut normal sa stim si noi ceilalti numele tau intreg, cu atat mai mult cu cat atitudinea ta este una de apreciat. Sa mai stim cum ii cheama si pe oamenii care respecta notiunea de “client”, nu doar pe cei care o desconsidera.:)

  57. cookie

    Pai imprimanta-i buna, eu doar ma razbunam pe ea:))

  58. Musthy

    Frumoasa tara, dar infestata cu locuitori este Romania! Solutii de salvare este doua: emigrarea si b) vedeti filmul FALLEN, cu Michael Douglas. Daca in U.S.A. tre sa procedezi asa, inseamna ca la noi genocidul ar trebui sa ia Nobel-ul pentru pace.
    Ca veni vorba de altex (sic!) si sloganul lor cu preturi mici, acum citiva ani am cumparat de la un ALT magazin un frigider care la altex m-ar fi costat cu vreo 200 lei mai mult.

  59. Alex

    mergi pe dell sau lenovo cand vine vorba de laptopuri.
    eu fug de magazinele de genul asta de gand am auzit ca la metro (parca) inlocuiau televizoarele din cutii cu modele mai vechi si mai ieftine. diferenta ajungea, desigur, in buzunarul lor. asa ca fugi cat poti de ei.

  60. Ionut

    Folosesc un laptop HP nu stiu de care (de la emag) de cativa ani si nu am avut nici o problema cu el dar in privinta magazinului Altex (pana acum credeam ca e vorba doar de cel din Slobozia) din 5 produse pe care le-am luat de la ei (eu si familia) la 4 s-a lasat cu reclamatii, mailuri, telefoane. din fericire, in cazul meu s-au rezolvat dar as prefera sa iau produsul si sa ma duc linistit cu el acasa. si inca o problema pe care am avut-o mereu cu magazinul Altex (repet, tot cel din slobozia) este temperatura! parca sunt nebuni, vara zici ca intrii intr-un raion de produse congelate si iarna zic ca fac pizza pe birouri! nu zic sa renunte la aerul conditonat ca inteleg ca atatea dispozitive acolo se incalzesc dar macar ceva mai aproape de temperatura de afara

  61. Gabi

    Am aterizat aici printr-un link “fluierat” de Cabral (@Twitter).
    Ideal ar fi fost sa te folosesti de “bancul de probe” daca nu prima data, macar a doua oara.
    Nu, nu spun ca este vina ta insa te-ar fi scutit de atata bataie de cap, nervi, telefoane, interventii si cheltuieli dar nu ai mai fi avut atatea comments aici :)
    La ANPC/OPC puteai sa depui o sesizare (daca ai luat mortaciunea pe peroana fizica) fie online, fie direct la sediu, ca sa ai si nr de inregistrare si eventual un timp de reactie mai mic din partea lor.
    Exista o vorba din batrani, foarte bine zisa si adevarata: “Fereste-te de prostul cu functie” care inca se poate aplica si in zilele noastre.
    HP nu este raspunzator de felul in care isi vand marfa partenerii lor insa nu poate fi o bila alba pentru paunii de la Altex.
    Daca intamplarea asta ar fi fost acum 2 saptamani, as fi recomandat unui amic sa cumpere laptopul din alta partea decat de la Altex insa, ii cunosteam pe cei de la raionul IT si nu m-am gandit ca as fi putut avea probleme de genul celei patite de tine.
    Una peste alta nu este de vina neaparat Altex ca brand cat burtosii cu ecusoane atarnate de gat si functii care ii depasesc. Cu mult peste ce stiu/pot.

  62. Liviu

    Eu (sau mai bine zis ai mei) am patit-o cu Altex cu aerul conditionat LG de mult de tot, din vremuri imemorabile si le-am dat ban genral de atunci.
    Problema a fost “minor-multipla” as zice, adica mai multe probeme minore pe care nu ai cum sa ceri banii inapoi:
    1. initial nu a avut telecomanda, dar au adus una;
    2. l-au montat cam prost, dar “merge”;
    3. la montare cred ca trebuia o panta ceva la furtun in casa sau la bucata de aparta dinc asa etc., ideea e ca daca lasi usa deschisa si merge in continuu la un moment incepe sa pice apa in casa (paranteza: am prieteni care lasa usa deschisa la camera sa ca sa raceasca toata casa, si merge aparatul in continuu, consuma curent etc. dar nu pica nimic in casa, asta e ideea; well, la mine pica)

    Apoi, bunicii si-au luat aragaz de la Altex, desi ai mei i-au batut la cap in continuu sa nu ia, dar ei au decis in final sa ia. Guess what? s-a stricat aragazul dupa vreo 2-3 luni… Totusi, Altex l-a schimbat fara comentarii. De atunci le merge bine pana acum (si au trecut vreo 3 ani cred), nu au mai avut nici o problema.

  63. cookie

    @Gabi: s-a facut proba, citeste mai sus please.

  64. Gabi

    @cookie (p 63):Ok, my bad, nu citesc absolut fiecare comment insa , chestia aia mica, verde si lipicioasa pe care o numesc ‘neuron’, a tinut minte mai cu seama partea legata de (citez): “Am ajuns cu el acasa, l-am dezbracat de cartoane si numaidecat l-am pornit. Cand, ce sa vezi, laptopul meu NOU era de asemenea STRICAT.”
    Intre timp mi-a venit o idee pe masura neuronului plictisit: Daca ai duce inapoi laptopul pe care il ai acum (sigilat banuiesc) si sa le spui ca ti-a recomandat cineva sa iei un alt model (cel pe care ai pus ochii la Emag) si ca eventual platesti diferenta? Pana la urma ai factura la el, pot verifica daca a fost sau nu folosit.

  65. Raluca

    Te felicit ca ai scris despre intimplarea cu Altex. Poate pe tine nu te mai ajuta, insa sigur va pune lucrurile in perspectiva pentru multi :)
    Sper totusi ca Razvan, caruia cu aceasta ocazie ii transmit un gind bun, pentru ca este altfel decit ne-am obisnuit – sa gaseasca o cale prin care partenerul lor, Altex, sa iti ceara public scuze, si prin tine, tuturor celor pagubiti de proasta intelegere a relatiei cu clientii.
    Celor care in posturile anterioare intrebau care este reactia OPC, ma hazardez sa raspund eu: reactia este inertiala. Pina apuca ei sa faca ceva, in cazul in care decid sa faca, iti ies peri albi.
    Nu am sa ma apuc acum sa povestesc pataniile mele cu OPC-ul sau marile_lanturi_de_tepuit_fraieri, pentru ca pina la urma, povestile noastre sint similare.
    Dar, daca nu iei atitudine, lucrurile nu se vor rezolva in veci. Ca atare, indiferent cum se rezolva problema ta, eu as scrie atit OPC, cit si Hq HP, cu o sinteza a problemei.
    Iti tin pumnii pentru o reparatie morala, in primul rind, dar si materiala!
    PS. sper sa ma descurc sa fac share la postul tau initial!

  66. Boabe de Cafea

    Well…imi pare rau pentru ce ai patit…Si eu am avut o experienta de-a dreptul “erotica” – sau eroica – cu acesti profesionisti. Si in cazul meu era vorba despre o minunata combina frigorifica Indesit care avea constant in interior temperatura de 25C. Ei bine, mi-au schimbat-o dupa circ si voie buna cu OPC-ul cu o alta. Nu te gandi ca era in plastic, sigilata. Era modelul expus si busit de un idiot la transport. Si asta pe banii mei!Se numeste ca s-a inlocuit-nu scrie in lege ca trebuie sa fie noua si nu scrie ca pot sa-mi cer banii inapoi.

  67. Gabi

    trebuie sa fimi atenti inca de la inceput de ceea ce cumparam, iar mie imi place sa fiu tratat ok de vanzatorul din magazin

    referitor la procedura de retur spre exemplu, mi-am luat un aparat de ras de la Flanco, dar nu mi-a placut cum functiona si l-am adus inapoi in magazin – mi-au dat banii inapoi fara probleme, se pare ca au aceasta procedura deja stabilita in magazin

  68. CrisD

    Daca intre timp nu ti s-a rezolvat problema si domolit furia si mai vrei sa “dam” mai departe, iti preiau si eu postul pe site-ul meu, ca “guest edit”. Astept confirmarea…sau nu :) ))

  69. Mihaela

    Spun tuturor care patesc mizerii, nesimtiri din astea , sa faca reclamatie la Protectia consumatorului. De banii mei, de timpul meu nimeni de pe aceasta planeta nu-si bate joc! Am luat un fier de calcat care… nu calca. M-am dus la magazin sa dau o diferenta si sa iau altul mai scump. Vanzatorul a inceput cu “nu discutam”.Am plecat si m-am oprit la OPC.Dupa cateva zile m-a sunat patronul ca i-a dat amenda (la controlul facut s-au gasit si alte nereguli), ca sunt afurisita etc. si sa ma duc sa-mi dea banii inapoi. Am primit plic de la OPC, in care scria de verificarea facuta .

  70. cookie

    CrisD, am rezolvat:) Am primit inapoi banii. Nu s-ar fi putut fara tot circul, dar bine si asa.

  71. Ana

    Buna

    Eu recomand Dell, gama Latitude (e gama de business) cu garantie NBD (Next Business Day). Acest tip de garantie obliga serviceul sa vina la tine la locatie sa repare orice defectiune la maxim 1 zi lucratoare de la anuntare si, daca este vorba de o defectiune mai grava, sa iti ofere un echipament temporar pana la solutionarea problemei. Din experienta iti pot spune ca gamele de laptopuri buciness de la Dell sunt de calitate (pretul isi spune cuvantul…), iar garantia NBD e onorata. De asemenea, sugerez magazinele online (emag, Cel) si eu am avut o colaborare buna cu eta2u pe domeniul enterprise.
    Oricum ar fi, cand reclami probleme la call center la Dell sa mentionezi sa nu te repartizeze la Genesys – am colaborat la firma la care am lucrat cu ei si din pacate atat acolo cat si la problema mea personala au dat dovada de lipsa de interes fata de client, chiar daca sunt buni pe domeniul tehnic.
    Povestea mea: in 2008 am achizitionat un Dell Vostro de la Cel (magazin online) cu garantie 3 ani NBD. Pana de curand nu am avut probleme cu el (si l-am utilizat destul de mult). Incepuse sa se incalzeazca, am sunat la call center si au trimis pe cineva sa inlocuiasca coolerul (Iiruc Service, profesionisti, a venit cineva acasa si a schimbat in 10min piesa). Atunci i-am aratat ca e o mica problema la mufa de alimentare, ca nu face contact bine, iar inginerul mi-a spus ca este o chestiune destul de grava, ca trebuie inlocuit tot bottom base pentru ca laptopul are un design prost, iar mufa nu are altceva de care sa se prinda in afara de partea de jos a laptopului (iar la un moment dat se va rupe si singura clema care probabil mai exista si nu se va mai incarca deloc). Am asteptat cele 7 zile pentru a deschide un nou caz la Dell si am raportat problema: doamna de la call center mi-a spus ca ea se uita in manual si ca mufa se afla pe mother board, ca mi-a dat o informatie gresita inginerul. Ok, am zis ca probabil doamna stie ce spune si a ramas sa comande mother board. A venit cineva de la Genesys sa schimbe elementul respectiv si, surpriza, mufa nu se afla acolo. A ramas ca inginerul respectiv sa nu inchida cazul (diagnostic gresit de la call center) si sa deschida el un nou ticket la Dell pentru a solutiona problema. Au trecut 2 sapt. pana a realizat acest lucru si din pacate inca o sapt. sa ajunga piesa (nu era grav, laptopul a functionat tot acest timp). Am vorbit ultima data cu inginerul de la Genesys la 5 zile dupa ce deschisese el ticketul si m-a informat ca nu a sosit inca piesa si ca ma va cauta un coleg de-al sau saptamana urmatoare cum va ajunge. La 8 zile lucratoare inca nu ma contactase nimeni, iar la Genesys service nu raspundea nimeni. Asa ca am sunat la call center la Dell sa verific daca a fost trimisa piesa, care e stadiul: o alta surpriza, piesa fusese trimisa cu 3 zile in urma si cazul figura inchis. A verificat doamna de la call center situatia si si-au cerut scuze ambele parti pentru greseala, remediind-o in zilele urmatoare.

    Mult succes in continuare

  72. thebblack

    trist, dar se intampla. si de vina nu sunt firmele, fie ele romanesti (altex, flanco, domo, emag, etc.) sau straine (metro, carrefour, hp, etc.) ci angajatii de genul “e si el un sef mai mic” care sunt in exlusivitate romani eterni si fascinanti. nu stiu pentru ce sunt angajati si nici nu vor sa afle.

  73. haolică

    am hp. sunt incredibil de multumita. pret ff decent, laptop rezistent.

    io zic ca ai inceput cu stangul, hp-ul nu are nici o vina

    dell se arde incredibil de des, baterie 0
    sony baterie 0

    asus e bun, e prea butucanos, seaman cu un stiulete asa

    singurele pe care ti le pot recomanda sunt ibm (chiar daca arata ca o lopata E super durabil) si…din pacate HP. sunt bune si de viata lunga

    exemplele pe care ti le-am dat mai sus sunt din experienta personala. le-am avut PE TOATE in timp, luate de noi.

    so trust me

    te pupa vaca

  74. Oana (nasha)

    Iti recomand Dell Inspiron.

    Ma bucur tare mult ca s-a rezolvat problema.
    Pup

  75. tmi

    Nu stiu ce sa spun, pe undeva e regretabil ca service-ul nu s-a incadrat intr-un timp mai scurt respectiv ca nu e ceva care sa-i oblige sa se incadreze intr-un timp, doua luni e enorm si nu e normal. Pe urma nici sa suni la service din doua in doua zile, chiar daca e figura de stil, nu e normal.

    Altfel, un serviciu gen banii inapoi pt ca te-ai razgandit si ai vazut ceva mai bun altundeva sau alt produs in aceeasi bani mi s-ar parea normal sa fie pe bani, pt ca implica un efort din partea magazinului. Acuma, ca asa un serviciu nu era oferit by default de altex nici pe bani, nici altcumva, ca nu sunt obligati de lege dar te-au servit pe tine iarasi nu e normal.

    Eu in general cumpar pe internet dar pe undeva prefer sa stiu ca exista si magazine de electronice in care sa poti intra pt situatiile cand vrei un feedback tactil la anumite produse. Sper ca genul asta de cazuri o sa le deschida ochii ca trebuie sa-si fidelizeze clientii si ca ar trebui sa aibe si o oferta de servicii contra-cost asociata cumpararii unui produs tocmai ca s aii protejeze de faptul ca printre electronice se mai strecoara si dude.

  76. ildi

    draga cookie,

    imi pare rau sa aud prin ce ai trecut…:( si desi nu sunt in romania citesc sau aud foarte des astfel de intamplari, pentru ca nui asa in romania, clientul este egal cu zero.
    ca o comparatie, desi foarte diferita:

    acu ceva timp am mers la supermarket, neatenta ce sunt, am dat cu cosul intr-un stand cu sticle de sirop de artar, una din sticle s-a facut tandari, iar cei care stiu ce-i siropul de artar, s-a manjit toata podeaua cu maclavait lipicios, plus ca mai costa si 800yeni (aprox.7eur) sticla, deci scumpa (o paine costa cam 220yeni, ca idee )
    reactia magazinului: nu-i nici o problema, stati linistita, nu nu este nevoie so platiti, cum adica s-o platiti doar sunteti client nu nu, lasati ca o sa curatam noi, aveti grija sa nu va taiati, etc etc.
    cand se va intampla asta in romania, poate am sa ma gandesc sa ma re-mut , pana atunci stau eu aici, ca aici e mai bine :)

    si mai am exemple, dar asta-i cam cel mai recent.

    ti-as recomandat un mac air, eu am cam de 9 luni, si no sa ma intorc ever pe Wd, decat la birou, ca aici am o relicva de HP ;)
    (no offence Razvan)

  77. ayurveda

    puteti returna oricand produsul in 30 de zile, fara alte explicatii.

    foarte neadevarat si chiar deloc informat////
    retineti produsul se poate returna in 10 zile daca a fost livrat de curier si nu ti s-a permis a se deschide pachetul inainte de a plati
    Daca vrea magazinul s aiti dea banii inapoi pentru ca un produs este defect bravo lor, altfel LEGEA II OBLIGA SA ITI SCHIMBE PRODUSUL cu unul nou

  78. cookie

    corect cu cele 10 zile, incorect cu mentiunea despre deschiderea coletului.

    Ordonanta nr. 130/31.08.2000 completata prin legea nr. 51/21.01.2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta:

    “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.”

  79. ralluk

    No offence ptr fanii HP dar dupa vreo 3 experiente la noi in familie “nivel deep s**t” cu 2 laptopuri HP pavilion + o imprimanta cumparate in Barcelona m-am convins si eu de calitatea produselor lor…next option: TOSHIBA. Acum vreo 3 luni mi-a cazut (am uitat ca il aveam in brate, in tren, si m-am ridicat sa plec :D ) am crezut ca il adun piese de pe jos si mare mi-a fost surpriza sa vad ca inca merge – ca in prima zi. Problema cu marca HP nu e numai la nivel Romania.
    Fratele meu si-a sfatuit apoi un prieten sa nu isi cumpere HP – dupa toate problemele care le-a avut el – tipul a tinut mortis ca vrea HP – la cateva luni dupa ce l-a cumparat era bun de aruncat la gunoi. Soooo..concluzie..daca ai prea multi bani si prea multa energie, te plictisesti acasa si chiar nu ai idee cu ce sa iti ocupi timpul..ia-ti un HP si esti rezolvat.

  80. Zazuza

    una peste alta, comerciantii astia ar trebui sa realizeze cine le aduce banu’ si punct. mai ales ca si legea e de partea consumatorului imi pare mie…

  81. Cata

    Eu am avut o experienta similara cu Flanco, si nu era defect doar o zgarietura mare ascunsa sub o eticheta autocolanta intentionat, si imediat sau oferit sa mi-l schimbe sau sa imi dea banii inapoi, si frigiderul este bun, nu are probleme, e diferenta mare de atitudine. Cred ca conteaza mai mult oamenii de acolo decat firma

  82. Mirona

    @ildi: Cred si eu! Serviciile japoneze nu se compara cu nimic! :) ))

    @Cookie: Inteleg bine ce zici tu acolo in later edit! :) Adicatelea, te bucuri ca s-a rezolvat, dar te intristeaza oricum ca a fost nevoie de atata efort combinat ca sa-ti fie respectate drepturile.

    Mi s-a intamplat si mie recent o patanie asemanatoare. Pe vremuri m-as fi plans pe la apropiati si apoi mi-as fi vazut de drum resemnata. Plus ca as fi avut si niste reprosuri la propria persoana fiindca “am fost fraierita”, trebuie sa devin mai street-smart. Dar acum nu mai renunt. Sunt ca un pitbull, sun la client service, fac reclamatii la OPC, amenint cu instanta, the whole deal. Si ma bucur scurt cand castig putin respect. Scurt pentru ca ma gandesc la ceilalti clienti.

    Asa ca: bravo, Cookie! Cu cat mai multi romani isi apara dreptul la respect, decent si de neclintit, cu atat mai bine o sa ne fie noua tuturor.

  83. Corina

    Ca si om de IT ce sunt, recomand si eu, dupa cum s-a mai zis, Dell Latitude sau Toshiba.

    Le-am folosit mult pe amandoua, cu buseli si apa varsata pe ele, si n-au nimica nimicuta…merg bine mersi.

    Tip: Ia-ti un cooler. Nu conteaza ce laptop ai, daca-l tii pe genunchi, in pat, etc…o sa se umple de scame, si-o sa-nceapa sa se incazeasca, si costa 130 de euro curatarea interna…

    So, asteptam sa vedem care-o sa fie “za niu beibi” :)

  84. boo

    si eu votez dell latitude. de pe care va scriu cu drag acest mesaj :D

  85. Daniel

    Și eu recomand un Dell Latitude, pentru că e robust și performant. Magazinul recomandant ar fi emag.

  86. cookie

    in cautarea noului meu laptop, am luat la rand magazinele online. o sa scriu un post despre asta, dar pana atunci, va spun sa va feriti de http://www.azerty.ro. intrebata ce se intampla daca laptopul meu este stricat din fabricatie, duduia care mi-a raspuns la telefon mi-a zis clar si raspicat ca ma duc eu frumos in service cu el. nu, nu dau banii inapoi conform legii si nu, nu schimba produsul. pur si simplu http://www.azerty.ro a decis sa nu respecte legea. misto:)

    mai caut si va tin la curent.

  87. dade

    Multi lauda pe aici serviicile din afara (asa numitul in vest).
    Dar in ultimul timp am observat ca incearca si angajatii magazinelor (clasice) sa scape de clientii cu probleme. Concret am avut si eu pe mana pana acum 2 DOA(telefon + notebook) si la ambele am avut probleme. La telefon am dat mail la toate adresele gasite ale magazinului respectiv (ceva gen Altex) si am rezolvat problema. Iar la notebook a trebuit sa-i spun ‘sefului de sala’ ca uite ce am sa fac daca nu mi-l schimbi, doar asa s-o albit la fata in timp ce imi dadea alt produs.

  88. jademan

    Dă-mi-l mie! :D Da’ înţeleg c-ai rezolvat problema.. :D

  89. S1

    povestea nu e horor,eu am patit si mai rau…cu 3..da 3 televizoare schimbate in 2 luni de zile si cu 4 reclamatii la ANPC.
    Stiti care e culmea…primele 3…ptr vanzarea unui produs cu defect din fabrica ptr care am primit de la SAMSUNG Romania NEGATIE si scris negru pe alb (defect fabricatie iremediabil) ANPC nu a luat nici o masura. La a 4-a reclamatie cand in sfarsit am schimbat cu un Philips si nu am primut manualul in romana (conform legii OBLIGATORIU)…ANPC-ul a amendat magazinul…cu 100 de ron…sau ceva de genu.
    Daca nu era seful de service de la Samsung…un om corect si cinstit…cred ca nu as fi rezolvat niciodata!
    Apropo…eu vb de magazinul din Unirea…unde…seful de magazin este…un TIGAN…la figurat dar si la propriu! Nu mai retin acu numele lui ..dar FERITI-VA de ALTEX UNIREA.

  90. ioana

    @ Razvan, am inteles ca pb s-a rezolvat prin returnarea banilor, in urma tam-tamului. Sincer, asta era, in opinia mea, o solutie normala daca se recurgea la ea de la inceput. In situatia in care cumparatorul a ramas insa si cu banii imobilizati atata amar de vreme, si fara laptop, si cu timpul si cu nervii pierduti, si cu bataia de joc…. NU, nu e o solutie completa. E tot doar un rahat. Deci NU Altex, NU HP!!! Ai rezolvat mult prea putin…

  91. ioana

    @Razvan Marasescu, voi ( HP ) ati ales Altexul ca vanzator, voi nu ati avut grija cum va reprezinta, deci nu puteti, ca HP, sa aruncati vina pe…alegerea voastra fara sa ramaneti manjiti si imaculati…
    Cand spui
    “Altex ramane pentru noi (HP) un partener de incredere si de cursa lunga, am dezvoltat cu ei proiecte unice in piata
    – tendinta de generalizare a acestui caz nefericit la toate produsele HP este pripita”
    cred ca esti in faza de negare
    De aia ii platesc adaosul unui magazin ca sa stie el in locul meu partea “needucata” din mine decat la cratita… Pt. ca m-am superspecializat pe altele decat a face treaba altora… De aia castig destul cat sa-i platesc incompetentului de Altex adaosul lui pe nestiinta. Ca pt “educatia” lui isi percepe adaosul…
    Si daca asta este “partenerul de incredere si cursa lunga” trebuie sa va asumati ca va caracterizeaza si pe voi, HP…
    Sorry, dar , Razvan, exact asta spui…

  92. georgiana

    si mie mi s-a intamplat ca angajatii altex pitesti sa se poarte urat cu mine si sa nu stie caracteristicile produselor de pe raion. de aceea eu nu mai cumpar de la ei, ci online. poate vor invata sa ne respecte.

  93. Simona

    horror!
    si eu am un HP Pavilion care intr-o buna zi, evident dupa expirarea garantiei, a cedat… astfel ca l-am dus la un service autorizat HP, unde am platit 40 eur pe un diagnostic care spunea ca i-a crapat placa de baza, dar ca se putea schimba pt modica suma de 1600 ron. eram hotarata sa iau un laptop nou, pana cand cineva mi-a sugerat un service neautorizat :) si care i-a dat de capat si unde toata reparatia a costat 400 ron. de fapt display-ul era stricat…
    in acelasi timp am comandat si niste jaluzele. totul bine si frumos, am ales materialul, am platit, dar dupa 2 zile surpriza… nu mai aveau pe stoc materialul ales de mine. nu tu scuze, nu tu propuneri avantajoase pt ambele parti… fie asteptam 3 luni, fie alegeam alt material. dupa o discutie mai aprinsa, mi-au returnat banii…
    si fiindca facem ce facem si tot la mancare ajungem… saptamana aceasta am luat 2 pachete de unt cu mucegai de la Kaufland… si nu era nobil :) )
    prea mult pt 2 saptamani nenorocite…

  94. cookie

    Simona, si la mine tot displayul era stricat…

  95. /MD

    As mai adauga ceva aici.. Problema in general este la reselleri, fie ca e laptop, calculator, monitor, aer conditionat sau ce-o fi. Sunt de acord, exista si producatori care fac produse proaste sau au servicii indoilenice, dar nu e cazul Dell, HP, Toshiba, etc.

    Am lucrat cu de toate IT related in meseria mea si consider ca in momentul in care se intampla una ca asta, deobicei de vina este organizarea romaneasca din diferite firme locale, nu companiile internationale. Nu zic acum ca Altex face asa mereu, se putea intampla oriunde. Oricum dintre toti Altex e mai rasarit, am auzit chestii mult mai nasoale de flanco sau altii. E bine ca s-a rezolvat..

  96. Azerty

    Buna ziua,
    Desi facem tot ce este posibil pentru a asigura satisfactia clientilor nostri, se pare ca apar si situatii in care angajatii nostri nu reusesc sa comunice corect raspunsurile legate de rezolvarea unor posibile situatii. Se pare ca in cazul intrebarii dumneavoastra, colega mea nu a inteles ca este vorba de o situatie DOA, ci de una de service obisnuita. Binenteles ca in cazul unei astfel de solicitari, daca se confirma problema indicata de dumneavoastra, produsul se poate inlocui sau vi se pot returna banii platiti. In functie de producatorul laptopului, procedurile de inlocuire pot fi facute direct de catre importator/producator sau de catre magazinul nostru.In anumite cazuri existand chiar si serviciul de pick-up and return. Tin sa reamintesc ca Azerty este membru fondator ARMO – http://www.armo.ro , alaturi de alte magazine online de renume si respecta in totalitate legile si Codurile de Bune Practici.
    Cu prietenie,
    Echipa Azerty

  97. cookie

    Buna ziua,
    Ma bucur ca ne cititi:) In conversatia respectiva eu am intrebat ce se intampla daca bunul comandat este defect si colega dvs. mi-a spus ca el va fi preluat de service. Apoi eu am intrebat cum ramane cu dreptul clientului de a returna in zece zile un produs comandat online si a cere banii inapoi, asa cum prevede legea:

    Ordonanta nr. 130/31.08.2000 completata prin legea nr. 51/21.01.2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta:

    “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.”

    Dumneai mi-a raspuns exact asa: “Eu va asigur ca nu se poate acest lucru”.

    Asadar, cum e pana la urma? Se poate sau nu se poate ca un client sa returneze un bun cumparat de la dvs. si sa primeasca banii inapoi, daca cere acest lucru in 10 zile?

    Va multumesc si asteptam clarificarea. Desigur ca factorul uman e important in orice situatie, e posibil ca un angajat sa greseasca, de aceea, o idee buna este inregistrarea convorbirilor telefonice cu clientii, asa cum am vazut ca practica alte magazine online.

  98. cookie

    stiti de ce-mi pare rau: ati fost singurii care au pe stoc calculatorul pe care mi-l doream, dintr-o imensa lista de magazine la care am sunat. din pacate, din cauza politicii dvs. de retur neprietenoase, si fiind patita dupa cum cititi mai sus, nu am achizitionat acel model de laptop si m-am orientat catre unul putin mai slab, dar care se gasea pe stoc la un alt furnizor. in final, dvs. ati pierdut o vanzare, eu nu m-am putut bucura de laptopul dorit, toata lumea pierde:(

  99. CrisD

    Daca nu ne-ar pandi pe fiecare dintre noi nenorocirea dupa colt, aproape-aproape ca m-as hlizi citind raspunsurile comercial-corecte ale reprezentantilor magazinelor respective.
    In alta ordine de idei, draga Cookie, te rog sa ma scuzi ca ti-am subevaluat puterea cyber-spatiala. :) ))) Hai, vezi-ti de vacanta acum!

  100. Pateu

    Romania si drepturile!
    Am vazut ca mai multi retaileri au intrat pe fir, un lucuru bun, dar magulitor, semn ca pe la ei nu se intampla asa ceva….
    Sa te fereasca toti sfintii sa ajungi cu un produs in service la orice magazin de electronice sau electrocasnice…fiecare te trateaza dupa bunul sau plac si nu dupa litera de lege, iar motivele adevrate ale eventualelor defectiuni nici ei, saracii, nu le stiu ci le dau pe bajbaite si te tine pe loc pana nu au incotro…si dau DOA.
    Vina apartine parteneriatelor dintre Producatori si partenerii Service, cei din urma nerespectand intocmai prevederile stabilite cu privire la politica de service.
    Aici doar noi consumatorii avem de pierdut….
    Un alt aspect pe care consumatorul roman nu il intelege, ca mai nou are drepturi, este faptul ca in cazul in care ai primit un produs defect din fabrica, nici “Trompi” nu te mai salveaza.
    Apropo, stimata consumatoare, daca tie ti s-a intamplat sa ai marele ghinion de a cumpara un produs defect, nu inseamna ca toata seria e proasta!
    Eu ti-as recomanda tot ce inseamna Asus! :)

    Stima,

  101. cookie

    CrisD, vorba lui Mishu acu niste zile – Hell has no fury like a woman scorned. In traducere libera – “A SE FERI DE MONSTRU’ LAUZ”:))

  102. cheia este sub pres — easy peasy

    [...] este sub prestorrijasde ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Al…salata de avocado cu hering marinatboo’s chocolate cupcakesjoaca de-a vacantacum sa [...]

  103. Cumparator

    Exagerati in multe aspecte.
    Eu am luat de la Emag acum vreo 3 ani jumate un Acer si cand am ajuns cu el acasa am gasit un pixel mort (i-am facut si proba in magazin dar pur si simplu nu l-am vazut acele cateva minute).
    Sa fim seriosi, nu esti tocmai o persoana normala daca stai 30-120 de minute sa probezi un laptop si lumea s-ar opri in loc daca ar face toti asa. Asta inseamna ca in cazul unei masini ar trebui sa plec cu ala de la showroom vreo saptamana ca sa fac test-drive. Sau da dorm o luna intr-o casa pe care vreau sa o cumpar.
    Cei de Emag au fost extrem de seriosi si am primit un laptop nou desi citisem si eu peste tot ca nu se inlocuieste niciodata produsul pentru un singur pixel.
    Am mai patit-o tot la Emag cu un sistem de boxe Logitech – s-a ars un satelit si mi-a am primit un sistem nou. In general am ghinion la electronice dar intotdeauna am rezolvat cu garantia fara tiganeala indiferent de firma. Si un circ din asta mediatic mi se pare totusi exagerat… dar da bine, acum toti bloggeri ajung vedete peste noapte pentru toate nimicurile.

  104. cookie

    @Cumparator: circul mediatic s-a facut singur, eu doar am pus patania pe blogul personal. nu stiu unde iti sunt interesele, dar cumva am senzatia ca nu esti de partea cumparatorilor.

  105. Cumparator

    Interesele mele sunt neutre. Nu tin partea magazinelor dar nu mi se pare normal nici ca acestea sa fie sclavii clientilor extrem de pretentiosi si care cauta nod in papura.
    Si acei angajati fara chef de prin magazine au minimul pe economie. Voi ati fi plini de entuziasm daca la final de luna abia acoperi intretinerea si mancarea?
    Circul normal ca s-a facut singur dupa ce folosesti un titlu de parca Altex si HP ti-au furat familia. Situatia era f simpla: produs stricat, citit conditii legale si din garantie, predat prin curier catre service, la punctul de preluare in service sau direct in service (nicaieri in lumea asta nu se preia produsul stricat direct in magazin pentru ca trebuie facuta o evaluare specializata etc si au fost f draguti ca au venit ei sa il preia).
    Altex a respectat legea, nu le poti imputa lor ca nu au vrut sa iti dea banii inapoi ca nu au viziuni si nu mai stiu eu ce baliverne din astea. Legea e lege si nu poti sa te superi pe cineva ca o respecta.
    Eu stiu ca in toate contractele de garantie sunt prevazute niste termene, de obicei in jurul a 15 zile, in care trebuie sa rezolve situatia (ar fi interesant sa postezi un scan al garantiei). De asemenea garantia se prelungeste cu perioada petrecuta in service tocmai pt ca nu ai putut utiliza produsul. Aici puteai depune o reclamatie care se rezolva frumos pe cale legala, pentru ca nu au respectat termenul.
    Cat despre garantie, marea majoritate a laptop-urilor vin cu 1 an garantie si cu posibilitatea de extindere la 3 ani.
    Daca vrei sa te descarci pe “cineva”, daca vrei sa terfelesti pe “cineva” in noroi, atunci ai gresit tinta. Leaga-te de legile acestei tari facute pe WC si abia atunci cand legile iti vor da dreptate poti judeca magazinele care nu o aplica.

    Ia lucrurile altfel: cauta situatii asemanatoare si o sa gasesti zeci, chiar si mult mai grave, pentru fiecare magazin normal sau online din tara asta, pentru fiecare brand, de la Acer la Sony sau Apple. Ce faci? O sa iti arunci toate produsele din casa si nu o sa mai cumperi nimic in veci?

  106. un_strain

    “Cumparatorul” este domnul director ( nu merita litere mari) si tine cu ursu`, parerea mea!
    The best choice – MacBook Air – one apple a day keeps windows away!

  107. Cumparator

    Am fost subiectiv in cele spuse? Corectati-ma fara nicio suparare dar nu aruncati acuzatii fara argumente. Insusi domeniul in care activez se bazeaza pe obiectivitate si am incercat sa tratez acest subiect la fel.

    The best choice – MacBook Air: total de acord, mi-as lua chiar maine pentru ca si laptop-ul meu a murit de vreo 2 luni. Din pacate sunt prea scumpe, minim duble la pret fata de un brand normal, pentru aceleasi specificatii si prefer ca in 6-7 ani sa zicem sa folosesc 2 laptop-uri care vor fi mereu in pas cu tehnologia decat unul singur care devine depasit la jumatatea perioadei.

  108. ani

    Draga Cookie, am patit ceva similar. Am cumparat de la Flanco o camera careia in garantie, dupa cateva saptamani (!) i s-a stricat ceva. Cand m-am dus la magazin cu ea….am fost intampinata tot de un director de magazin care cred ca se credea patron de magazin, nu doar un om responsabil cu bunul mers acolo. Nu mai povestesc cu cata nesimtire si cu cata aroganta am fost tratata, de parca venisem la cersit…Dupa reclamatii la relatii clienti, protectia consumatorului…m-am declarat invinsa si am mers eu cu camera si mi-am reparat-o la service…

  109. vacanta noastra bulgareasca (1) — easy peasy

    [...] noastra bulgareasca (1)cheia este sub prestorrijasde ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Al…salata de avocado cu hering marinatboo’s chocolate cupcakesjoaca de-a vacantacum sa [...]

  110. Roxana Costea

    jur cu mâna pe blog că nu voi mai cumpăra nici eu EVER de la Altex. Aşa, empatic.

  111. Mihaela Popescu

    @Roxana Costea oare doar “empatic” sau primim banuti de la competitie? Pe blogul tau exista reclama de la Emag!!!!

    Sa inteleg ca toata povestea a fost fictiune?

    Mihaela

  112. altex

    la magazin au procedat corect. produsul defect cu negatie de la service se inlocuieste cu altul de acelasi tip. asa scrie si in lege.ce opc,aveti impresia ca cineva tremura cand aude de opc ? opc-ul respecta legea nu face ce vrea fiecare client figurant si cu pretentii in cap. banii inapoi se dau doar daca nu mai exista alta solutie. voi credeti ca in magazinele astea face fiecare ce vrea, numai sa fie clientul multumit? dragilor,exista legi si regulamente. ce credeai, ca o sa dea banii inapoi imediat ca asa vrei tu? e incredibil cum ganditi. bai desteptilor ,de ce nu va luati de HP ca fac laptopuri de aiurea? altexul a construit laptopul cu pricina? Seful ala de magazin nu a facut decat sa respecte o procedura si bine a facut ca altfel o incurca el.

  113. Mihai

    Mi se pare trist ca magazinele de IT – calculatoare au disparut de pe piata si au ramas doar cele on-line… Imi aduc aminte cu nostalgie cand te duceai la magazine specializate pe comercializarea de produse IT si puteai sa le pipai, sa le mirosi, sa le intorci pe toate partile inainte de a le cumpara… Acum cumperi de la Altex, Media Galaxy sau altii de genul… Astia le vand ca pe sacii de cartofi… nu conteaza ca e laptop de 5000 de lei sau hota pentru aragaz de 300 de lei… le vand si atat… nu au idee ce vand si sunt praf… Atitudinea e de 2 lei… singura varianta a ramas on-line si punct! Am cumparat multe produse on-line… cu strangere de inima… chiar si laptopul de la care scriu acum – un Dell Vostro – o fima de apartament – dar foarte ok – nu-i spun numele sa nu fac reclama – livrat in aceeasi zi in care l-am comandat si foarte amabili si ok… asa ca sa-i lasam pe Altex & co sa vanda saci de cartofi…

  114. Mihai

    Si scuze pentru ca postez din nou… Sunt foarte mandru de laptopul meu Dell care e o bijuterie ;) Sunt inginer IT si am testat si avut multe brand-uri pe mana … cred ca Dell e solutia… peste Lenovo (ex-IBM) care sunt din ce in ce mai proaste, HP= calitate indoielnica si probleme fizice …, doar Alienware (divizie Dell mai nou) e peste Dell dar costa cat o masina… :) )

  115. Vali

    HP de rahat am avut un asus si lam vandut si am luat HP ca e firma buna mare greseala am facut HPcompaq 620 lam luat gata stricat am mers sa mil schimbe si cei dela magazin mau trimis la servisul lor am refuzat categoric miau dat un alt HP dar nu merge wirelessu pe el HPde rahat il arunc dracu la gunoi nu recomand nici la dusmani

  116. cccris

    si eu tot cu altex-ul am probleme. am cumparat de la ei un cuptor acum 3 saptamani, acum o saptamana am schimbat mobila in bucatarie si l-am desfacut din ambalaj. Ce sa vezi? inauntru avea niste umflaturi ciudate si nu intrau tavile decit super fortate. am sunat la altex si au zis ca din moment ce au trecut cele 10 minunate zile de la cumparare sa sun la service. La service mai mai sa ma creada nenea ala batuta in cap ca nu stiu sa bag niste tavi in cuptor :) ) A venit a doua zi sa vada cu ochii lui minunea. Noteaza el in fisa de service ca prezinta umflaturi interioare, in paranteza scrie lovituri, dar cuptorul era intact in exterior, deci cum sa aibe umflaturi de la lovituri, poate face si el cucui ca oamenii :) ) A zis ca el trimite raportul la Whirlpool care o sa decida ce se va face mai departe. Urmatoarea zi ma suna si-mi zice ca minunatul whirlpool romanesc a decis ca omul de la service sa ii dea doua coicane cuptorului meu ca sa-l indrepte. Amuzant, nu? Cuptor nou, NEFOLOSIT. I-am zis ca asa ceva este imposibil, el s-a oferit sa mai vb o data cu firma. Aleluia, au decis sa imi dea raport de service in care scrie ca produsul trebuie inlocuit. Am trimis mail la altex cu decizia acum 2 zile, ieri am sunat sa imi dea totusi un raspuns si cica azi o sa-mi aduca unul nou. Nu il las pe aducator sa plece pina nu il verific peste tot. Sper sa fie bun asta ca am stat deja o saptamana fara cuptor si sint in depresie. Deci: fara altex pe viitor.

  117. cccris

    P.S.: eu am cumparat cuptorul cu 1200 si ceva lei in decembrie. Acum e la promotie: la 1300 si ceva, de la 1500 si ceva. Sa mori de ras nu alta!

  118. @ cumparator

    Da, ai fost subiectiv pentru ca nu ai tinut cont de conditiile in care acestui cumparator nu i s-au respectat drepturile! Nu poti priva omul de bunul pe care l-a cumparat, atata timp si mai ales sa profiti de el astfel incat sa-i imputi sa faca el treaba pt tine: du-te vino cu carat laptop etc.
    Eu am avut probleme cu Flanco, Altex si Domo din cauza ca au uitat de drepturile clientului. Am facut reclamatie mai sus si si-au adus aminte de ele! BRUSC!

    ps: macbook air este scump, dar nu este depasit la jumatatea perioadei daca este intretinut bine. am macbook air si merge mai bine decat multe alte sony sau hp sau dell care abia au aparut pe piata.
    si inca ceva: daca ar fi s-o luam pe aia dreapta: anume, sa-ti cumperi un laptop cu windows cu licenta, sa-ti cumperi toate programele pe care le folosesti si nu sa downloadezi doar de pe net, tot la pretul ala ajungi.

    in fine, ideea este ca uneori, daca nu-ti respecti clientii, nu doar ca ajungi sa platesti pagube, dar ajungi sa ramai si fara profit! deci da, clientii sunt importanti!
    unii isi cumpara lucrurile cu bani munciti din greu, deci mi se pare normal sa faca fite cand un produs scump (nu un iaurt sau un calculator de buzunar) este defect!
    pace tie

  119. sandra

    buna.te inteleg perfect.am cumparat de paste un laptop asus din faimoasele magazine altex si surpriza si la mine: laptop nou noul si imi apareau blue-screenuri tot timpul si se restarta. am zis ca e de la windows. am instalat altul.si altul si inca unul.evident aceeasi treaba. am mers la magazin cu laptopul pe care nu l-am folosit nici macar o zi pentru ca este sub orice critica. am stat 10 zile. si mi-l aduc inapoi cu o hartie facuta parca in word cu toate testele bune si un alt windows instalat de catre ei. mi-au si batut obrazul angajatii magazinului cum ca de aia ar fi fost problema, ca eu instalasem windowsuri nelicentiate. am plecat capul si am zis ok. il iau acasa si surpriza iar cum incp sa il folosesc: blue screen! m-am dus iar la ei. mi l-au tinut alte 2 saptamani in service ca azi sa ma sune un angajat al magazinului cu pricina cum ca laptopul meu s-a intors de la garantie ….la fel. si ca vezi doamne nu e vina lor, e vina servicelui. si au trecut 2 luni de cand il am si il tot plimb pe la service ca sa nu ii faca nimic. deci concluzia: NU CUMPARATI NIMIC DE LA ALTEX PT CA ISI BAT JOC DE VOI. imi pare foarte rau sa ajung sa postez astfel de mesaje pe internet dar sincer ce mai e de facut eventual sa arunc garantia lor la gunoi si sa mi-l repar singura la un service unde lucreaza oameni cu experienta in domeniu si nu niste prosti.

  120. cookie

    Wow, Sandra, se pare ca, desi a trecut un an, nimic nu s-a schimbat:(

  121. cumparatorul pacalit de altex

    Eu am fost escrocat de Altex cu un banal cantar electronic de 80 de lei. Acum nu ma deranjeaza suma cat tupeul homunculului de director de la altex unirii care mai avea putin si ma batea daca nu eram pe faza. ma ameninta ca daca mai cer banii inapoi cheama securitatea, lucru pe care bineinteles ca abia il asteptam dar care din fericire sau din pacate nu s-a intamplat. Eu cred ca treebuie sa facem ceva in acest sens pentru ca firmele de genul altex si compania sa nu mai vanda nici napolitane. Statul roman prin institutiile sale nu face nimic. am trimis sesizari peste sesizari dar am ramas cu teapa.

  122. sandra

    sincera sa fiu eu sunt de acord.eu tot asa am cerut banii inapoi si mi s-a spus ca pana nu primeste magazinul acordul de la service acest lucru nu se va intampla.deci una peste alta, sa ma tot plimb pe la service ca nu ma aleg cu nimic.oricum o sa fac si o vizita service-ului in cauza, din pacate in ultima perioada nu am avut deloc timp, insa am strans vreo 20 de erori ca denumire si nenumarate poze la faimoasele mele bluescreenuri. sa vedem ce ma mai prostesc atunci in fata si ce mi-o mai zice mie ametita care era pusa pentru relatiile cu clientii care-mi tot insinua ca sunt eu nebuna si n-am ce face decat sa trimit laptop bun la reparat.asa ceva sincer nu se poate insa cred ca cel mai bine este sa iau un extraveral si sa ma indrept cu laptopul intr-o mana si garantia in alta, catre un service calumea si un cos cat mai incapator de gunoi.

  123. theo

    ce e cu voi?nu e vina HP-ului ci a celor de la Altex pt ca sunt niste incopetenti.

  124. dani

    sa nu cumparati nimic din magazine gen domo,altex,flanco.Am lucrat la Domo si dupa 2 luni m-am lasat,pur si simplu isi bat joc de clienti si produse,dupa ce pleca fiecare client il injurau si il faceau in tot felul,produsele erau aruncate de la unul la altul in magazie,lovite cu pumnii ,cu picioarele,unele zgariate si multe alte lucruri care pe mine m-au facut sa imi dau demisia si sa nu mia cumpar niciodata de la un magazin de genul asta.As propune ca oricine mai cumpara si are blog si pateste ca tine sa fie ajutat de toti ceilalti bloggeri si sa ii fie raspandita patania.

  125. valentin

    La Emag e ok returnatul.Luasem pentru cineva un pickup .Dar cu discurile vechi n-am putut asculta niciunul.L-am returnat pe motivul ca nu ma pot bucura de aparat pentru ca este prea sensibil,si nu pot rula discurile vechi.Am facut formularul de returnare online ,a doua zi dimineataza m-am prezentat la Emag iasi si am primit banii imediat ce s-a constat ca nu este cu defecte fizice(crapaturi,zgarieturi).
    Mentionez ca nici macar nu l-au bagat la curent sa verifice partea electronica.
    Emag e super ok pana acum.

  126. Alin

    Nu mai cumparati de la Altex…sunt niste tarani. LE DORESC SA DEA FALIMENT

  127. lau

    Daca ai facut scandal si n-ai vb frumos normal ca nu ti l-a schimbat. Clientii in ziua de azi cred ca angajatii magazinelor le stau la picioare facandu-le pantofii cu crema, bunul simt e uitat de multe ori si de aici situatii umilitoare.
    Ti-as dori o zi ca lucrator intr-un magazin de retail si sa ai 10 ca tine care tipa…sa vezi cum iti schimbi viziunea despre ce ai zis. O sa zici : riscul meseriei….ei bine, acelasi raspuns il poti primi si tu cand ai o problema.
    Sa va vad cat suportati atatia nebuni la serviciu vostru cu atatea usurinta (fara referire la persoana ta) :P . Ce usor e sa dam din gura nu?
    Cat despre cei care au insultat altex-ul, domo, e-mag sau alt magazin de electronice si electrocasnice…frustrati majoritataea, iar vina le apartine celor care nu se documenteaza inainte ce vor si ce e bun. Mai ales cu atatea mijloace de informare din zilele noastre!
    O zi frumoasa!

  128. cookie

    lau, unde lucrezi?:)

  129. lau

    Nu are importanta dar vad cazuri de genul acesta saptamanal. Am o experienta mare trust me…
    Ideea e ca multi cred ca problema lor e cea mai grava si cea mai importanta si nu au rabdare deloc. Angajatii se lovesc de proceduri, clientii vor sa fie ca ei, tipete, opc, certuri…pentru ca nivelul de ecucatie este mic.
    Crede-ma ca sunt clienti pe care ii ajuti cu drag sa-si rezolve problema pentru ca stiu sa vb frumos.
    In plus nu e nimeni platit atat de bn sa suporte toti nebunii (inca o data nu fac referire la tine)..in general :P
    Cat despre laptopul tau defect e normal sa fie trimis in service. Trebuia sa ceri proba cand l-ai luat. Daca merge la proba iar acasa nu, nu e nimeni obligat sa ti-l schimbe fara ca serviceul sa constate defectiunea. Ai idee cati varsa cafeaua pe el, il sterg bine si zic ca s-a oprit din senin si sa le repare sau schimbe laptopul ca ei au dat o gramada de bani pe el si nu mai merge….
    Stiu exemplu clar in care o pers a luat un tv seara si dim a venit cu el sa i se schimbe ca nu mai porneste, I s-a schimbat si la service s-au gasit urme de apa in el. Ti se pare normal ca angajatul sa plateasca reparatia apoi, doar pentru ca a trebuit sa ii faca pe plac clientului si sa nu il trimita in service? Mie nu…
    Oricum sunt multe lucruri la mijloc, insa pana nu lucrezi in domeniu nu ai sa le intelegi niciodata. Privesti problemele doar de o parte a zidului in momentul acesta.
    Eu iti doresc succes si sa nu mai ai probleme de genul acesta pe viitor!

  130. liviu draganescu

    Eu am cumparat de la Mediagalaxy Bucuresti Mall Vitan un tv Sony 46 hx 751 achitand 5 300 ron si am aflat ca desi eu l am cumparat de nou in noiembrie, tv ul fusese inregistrat la Sony Romania din septembrie, desi am mail ul de la Sony Romania, nu vor sa mi inlocuiasca produsul desi m au asigurat ca nu a fost resigilat si nici nu l am luat cu disscount.

  131. Mihai

    lau sau Iau, se vede ca n-ai citit postul, ai citit comentariile si ai sarit la concluzii (sau la gat). Daca citeai, vedeai ca laptopul a stat in service mult peste termenul legal.

  132. nimimihaela

    Eu m-am trezit de la Flanco cu o tableta SH . Noroc ca cel care a dat-o inapoi nu a sters fisierele cu fotografii si am avut dovada data pozelor, cand le-am dus-o inapoi. Nu au spus nimic ( probabil stiau foarte bine ) si mi-au inlocuit-o .

  133. Alex

    Sunt de parere cu tine ,Altex varza,cat despre departamentul realatii cu clientii la fel.Am achizitionat un telefon de la ei acum cateva zile .Ok toate bune si frumoase…vine curierul cand sa imi livreze coletul ,surpriza 2 telefoane.Sun la el sa le zic ca este o neintelegere ,credeti ca ma ascultat cineva?nu,din pacate acea doamna “draguta” a ridicat si vocea la mine de parca eram eu de vina de aceasta problema.Sun la ei neincetat deoarece pe langa faptul ca mi-au trimis 2 telefoane ,mi le-au pus in acelasi colet fara posibilitatea sa cumpar doar unul…A fost ultima cand voi mai comanda de la ei ,sunt foarte neseriosi si cu un comportament care lasa de dorit.Cei care doriti sa achizitionati ceva de la ei ,comandati de ex de la e-mag va spun din proprie experienta chiar daca la unele produse pretul este ceva mai ridicat dar aveti posibilitatea de a discuta frumos civilizat in caz de ceva,puteti returna fara probleme . Daca as face un clasamanet de la 1 la 10 intre altex si emag ,altexul nu s-ar afla nici macar sub -1.


leave a reply



Back to top