si ultima oara, despre Vodafone

Buna ziua, doamna N,

Ne dorim constant sa fim mai buni in ceea ce facem, in fiecare zi incercam sa identificam cazurile dificile cu care se confrunta clientii nostri.

Urmarim cu atentie situatiile in care un client revine consecutiv cu apel in call center si reactionam in cat mai scurt timp posibil. In acest context am ajuns in situatia de a discuta cu dumneavoastra.

Va asigur ca am luat in considerare recomandarile primite si ca am invatat din aceasta experienta, am inteles ca este loc de mai bine si stim concret lucrurile pe care le putem imbunatati in relatia cu dumneavoastra:
– transparenta si comunicare in cele mai bune conditii
– identificarea in timp util a cauzelor care genereaza probleme si concentrarea pe gasirea unor solutii

Va informez, conform numarului de referinta interna …, urmatoarele:
– un credit in EUR (ajustare la urmatoarea factura) pentru optiunea streaming
– reducere … la serviciul de BB pentru o perioada de … luni

Va asigur in continuare de intregul suport si va doresc un sfarsit de saptamana minunat!

Daca ati deschis televizorul easy peasy mai tarziu, aflati ca totul a pornit de aici: http://easypeasy.ro/2012/06/despre-aventura-mea-de-client-vodafone-o-poveste-cu-iz-anecdotic-a-nu-se-intelege-gresit/ si a continuat aici: http://easypeasy.ro/2012/06/in-continuarea-postului-despre-vodafone/.

tags: 4 comments »

4 Responses to “si ultima oara, despre Vodafone”

  1. Alex

    bine ca la tine s-a rezolvat. la noi se lasa cu avocati…

  2. aphextwinz

    bai, deci am pus-o, ca eu sunt in film la fel de grav si mai am peste un an si ceva de contract pentru 3G la lectopel, cum il alint eu. oare ce as putea face sa scap de astia? ca-s mai rai decat capusele pe caine, mie mi-au, nu stiu cum sa spun amabil, stricat si oarece chestii legate de o anume ambasada.

    ii impuscam, gata, m-am gandit.

    deci la mine nu s-a rezolvat si poate se lasa ca la Alex. nu inteleg la cata lume cauta de munca, de ce musai aduc de prin izvoarele culturale eminescene unii care nu stiu nici macar de unde se deschide calculatorul, dara ce e un abonament, ipod, alea alea. macar kindle fire merge fara ei ca stie sa ia tzeava de unde prinde.

  3. Florin

    in cinci minute pe 2 bloguri diferite gasesc referiri la “izvoarele culturale eminescene” ( adica eminesciene ) si cred ca acelasi raspuns este potrivit : ” desi imi place blogul acesta , ii rog pe bucuresteni sa fie mai atenti : moldovenii sint oameni adevarati , nu voi … ”
    Cit despre Voda – am abon la ei de aproape 15 ani – iar tel de serviciu este orange . Toti sint la fel : nu trebuie sa acccepti oferte la tel si suportul tehnic e praf pentru pers fizice , dar la serviciul corporate gasesti si oameni priceputi daca ai un abon cu peste o mie de nr

  4. Yuki

    eu am doua abonamente: unul in orange si unul in voda; pana acum vreun an ambele erau de cate 9 eur si mereu cu costuri suplimentare desi min ramaneau si pe O si pe V. Dupa circuri din astea in ambele retele( Voda a tot vrut sa imi vanda diverse optiuni inutile si abonamente ‘mai rentabile’, iar Orange a tot inceract vreo 3 luni sa imi bage pe gat un rest de fact neplatita—-am gasit chitanta pana la urma si le-am aratat-o—-am asteptat sa imi treaca perioadele contractuale( cu 6 sapt inainte de expirare am inceput sa sun) si am reusit sa imi fac abonamenetel pe care le-am vrut eu: la Voda platesc 6 eur, iar la Orange 2 ( da, 2 eur!) si mai am si sms incluse (:D) si nici cost suplimentar nu mai am.
    Concluzia: ambele retele sunt la fel, totul este sa ai mai putina nevoie de ei decat au ei de tine.


leave a reply



Back to top