in continuarea postului despre Vodafone

O noua zi, o noua aventura. Doamna N. s-a trezit mai cu fata la perna asa. Doamna N. era in masina, in drum spre birou. O cam batea soarele in cap, asa ca doamna N. a pus mana pe telefonul magic si-a format *123#. Doamna N. era sa lesine cand a vazut un nou cost suplimentar, de 10,64 euro. De ieri pana azi, scurt asa. Desi primise doamna N. toate asigurarile ca noua optiune Blackberry, nelimitata fiind ea, nu avea a genera pentru doamna N. niciun cost suplimentar. Suna doamna N. la steluta si cu vocea tremurata intreaba:

– Ce-ati facut, Satanelor?
– A, pai sa vedeti, doamna N., cand colega mea v-a dezactivat optiunea Blackberry 50MB, tot ce ati consumat dvs. din data de pana in data de s-a transformat in cost suplimentar. Nicio problema, va fac chiar acum o noua ajustare.

tags: 9 comments »

9 Responses to “in continuarea postului despre Vodafone”

  1. alina

    :)))
    ajustare adica nu mai platesti?sau…?
    eu cred ca trebuie sa-i lasi… 😀 :*

  2. Corina P

    Știi că poți să pleci de la ei cu număr cu tot? În martie, but still…

  3. dana

    hahahahahaaa! dar tu chiar te asteptai sa se termine asa simplu si elegant toata povestea?

  4. paffa

    am un singur lucru de spus: what the fuck is wrong with these people?!?!?!?!?!?!?!?

  5. Ana

    Sunt prost platiti si prost angajati…. (take it from an ex employee) si daca companiei nu-i pasa de ei, lor de ce le-ar pasa de companie?

  6. zaz

    Problema e ca pe companie o doare labashketzi. Nu va place jobul? Cautati-va altul, nu va bateti joc de oameni nevinovati. Io zic sa arunci naiba unealta ca ajungi la sapa de lemn.

  7. SS

    Zic sa stai tu linistita asa, impacata cu gandul ca misterele telefoniei mobile sunt multe si adanci. Ca eu am fost client si Vodafone si Orange, si am plecat de la V spre O dupa niste conversatii de acelasi gen (s’o intalnit mutu cu surdu si apoi cu prostu’), de i-am intrebat io pe ei: “ba, da’ voi nu spuneati ca inregistrati convorbirile? ca eram vaca atunci cand v-am sunat si acum imi dau seama cu concursu’ vostru ca de fapt sunt bou”. Na’, si m-au sunat cei de la V dupa migrare de n-shpe ori sa-mi spuna cat de dor le e de mine si de facturile mele mari si daca nu as vrea sa ma intorc ca imi fac numa’ oferte speciale, si eu le-am ras in nas super satisfacuta ca am aceasta ocazie.
    Normal ca rasu’ mi-a venit inapoi pe nas cu varf si indesat dupa ce de 6 luni am diverse patanii cu astia de la O, iar discutiile la relatiile cu clientii sunt la fel de edificatoare si productive. Asa ca platesc eu mai mult rugandu-ma sa se termine perioada contractuala si sa-mi iau eu numa’ cartele reincarcabile cu o mie de minute.
    Da’ bine-nteles ca experienta mea nu e relevanta, ca n-am avut de-a face decat ( :-)) cu V si O, si mai nou cu RDS (am urlat la dra aia ca eu sunt satula sa fie ea draguta cu mine si sa-mi tot inregistreze sesizari and stuff si ca sa-mi dea la telefon pe cineva la care sa pot sa-i sesizez in direct si cu injuraturi ce cred eu despre serviciile lor).
    Good night and good luck!

  8. Klara

    Vaaaai, dar tu te distrezi tare cu astia, nu gluma! In ultima vreme am auzit numai chestii de genul de la clientii Vodafone… Ce pot sa zic: long live Orange! 🙂

  9. si ultima oara, despre Vodafone — easy peasy

    […] ultima oara, despre Vodafonedaca doriti sa revedeti…in continuarea postului despre Vodafonedespre aventura mea de client Vodafone. o poveste cu iz anecdotic.livada cu prepelite. si niste […]


leave a reply



Back to top