toxic marketing

de pe site-ul coca-cola.ro:

Bauturile racoritoare contribuie la alimentatie in doua modalitati. Pe de-o parte, datorita faptului ca sunt produse in principal din apa, ele acopera necesarul zilnic (de circa 2 litri) de lichide, potolind setea. Pe de alta parte ele furnizeaza zaharuri,datorita continutului de hidrati de carbon care sunt transformate de catre organism in energie.

Multi oameni sunt de parere ca exista alimente “bune” si alimente “rele”. De fapt nu exista alimente “rele” – ci doar o alimentatie “proasta”.

Probabil ca o sa va mire, dar majoritatea bauturilor racoritoare nu contin mai mult zahar si calorii decat multe sucuri de fructe.

Conform institutiilor nationale de sanatate si a forurilor internationale precum Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) nu exista dovezi conform carora cofeina continuta de bauturile racoritoare ar dauna sanatatii.

Sunt ingredientele naturale mai bune decit cele artificiale?
Nu.

yep, we’ve got a winner here:P

.

One comment »

One Response to “toxic marketing”

  1. ana

    jenant.

    totusi they do have a point about zahar si calorii versus suc de fructe. desi ofc nu spun ca mai conteaza si de unde vin zaharul si caloriile alea :))

Back to top